عصر خودرو

رئیس‌‌ سازمان امور مالیاتی اعلام کرد

صادرات میزان زیادی از تولیدات معدنی به‌ خارج کشور

جلوگیری از خام‌فروشی باید یکی از سیاست‌های کلیدی کشور باشد

عصر بازار- رئیس‌‌ سازمان امور مالیاتی گفت: در حال حاضر مقدار زیادی از تولیدات معدنی به خارج کشور صادر می‌شود اما اگر به مرحله‌ای برسیم که این تولیدات در زنجیره‌ای از تولید داخلی به‌کار گرفته شوند، ارزش افزوده و اشتغال فراوانی برای کشور دارد.

صادرات میزان زیادی از تولیدات معدنی به‌ خارج کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به  نقل از فارس، ‌سید‌کامل تقوی‌نژاد بعدازظهر امروز‌ در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اخلاق به عنوان گمشده جامعه بشری اظهار کرد: ‌از ‌فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تشکر می‌کنیم که یکی از الگوهای مدیریت جهادی در سطح کشور به شمار می‌رود، همچنین موفقیت‌های روزافزون قرارگاه را به همه پرسنل و مدیران این نهاد عظیم تبریک می‌گویم.

    رئیس‌ سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه تبلور خلاقیت و دانش ایرانی را می‌توان در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) مشاهده کرد گفت: این مجموعه در حال حاضر مشعل‌دار توسعه کشور است.

    وی ادامه داد: در همه عرصه‌های تولیدی، اجتماعی و عمرانی، نام قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) می‌درخشد، مجموعه‌ای که الگوی مدیریت جهادی است.

    معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اولویت دادن به محصولات و خدمات راهبردی و افزایش تولید نهاده‌ها و کالاهای داخلی از طریق تکمیل زنجیره ارزش، از دیگر اموری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

    وی با اشاره به بخش معدن در ایران گفت: در حال حاضر مقدار زیادی از تولیدات معدنی به خارج از کشور صادر می‌شود اما اگر به مرحله‌ای برسیم که فرآورده‌های حاصله، در زنجیره‌ای از تولید داخلی بکار گرفته شوند، ارزش افزوده و اشتغال فراوانی برای کشور به ارمغان می‌آورد؛ رهبر معظم انقلاب نیز جلوگیری از خام فروشی را یکی از سیاست‌های کلیدی عنوان کرده‌اند.

    تقوی‌نژاد اضافه کرد: جایگاه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در استفاده از نیروهای جوان و تحصیلکرده، بسیار ارزنده و قابل تعریف در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و سایر مجموعه‌‌ها می‌توانند از آن الگوگیری کنند.

    رئیس‌ سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه تبلور خلاقیت و دانش ایرانی در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) مشاهده می شود گفت: در همه عرصه‌های تولیدی، اجتماعی و عمرانی، نام قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) می‌درخشد.

    برچسب ها