عصر خودرو

اظهارات مدیر عامل لیزینگ ایران از آخرین وضعیت شرکت

عصر بازار- باتوجه به توقف نماد معاملاتی شرکت لیزینگ ایران به علت تعدیل بااهمیت سود هر سهم سال مالی منتهی به اسفند ۹۵، مدیرعامل درمورد آخرین وضعیت و بودجه شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه توضیحاتی ارائه کرد.

اظهارات مدیر عامل لیزینگ ایران از آخرین وضعیت شرکت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، سرفصل دریافتنی های تجاری موضوع یادداشت توضیحی 5 ، شامل مبلغ 885ر1 میلیارد ریال مطالبات سنواتی، اقساط سررسید گذشته و جریمه تاخیر در پرداخت اقساط می باشد که از این بابت مبلغ 64 میلیارد ریال ذخیره مطالبات مشکوک الوصول در حسابها شناسایی شده است. با توجه به مراتب فوق و دستورالعملهای مربوطه ، اخذ ذخیره مناسب از این بابت در حسابها ضروری بوده لیکن به علت فقدان اطلاعات کافی در خصوص مبلغ قابل بازیافت مطالبات یاد شده و کفایت وثایق دریافتی از این بابت، تعیین ذخیره مورد لزوم و آثار مالی آن بر صورتهای مالی مورد گزارش امکانپذیر نمی باشد.
    همچنین این مقام مسئول اظهار داشت : با توجه به رسیدگی های انجام شده و با در نظر گرفتن گزارش بررسی اجمالی مورخ 15آذر ماه 1395، اخذ ذخیره مناسب در خصوص مطالبات مشکوک الوصول در حسابها ضروری است، لیکن به دلیل فقدان اطلاعات کافی در خصوص حصه قابل بازیافت مطالبات مزبور تعیین ذخیره مورد لزوم و تاثیر آن بر صورت سود و زیان پیش بینی شده، میسر نگردیده است.

    برچسب ها