عصر خودرو

تقدیر بانک تجارت از خانواده شهدای مدافع حرم

عصر بازار- همایش پاسداشت خانواده شهدای مدافع حرم با حضور سردار سرتیپ پاسدار علیرضا افشار فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج و عضو هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر، مدیرعامل و جمعی از پرسنل ایثارگر شاغل بانک برگزار شد.

تقدیر بانک تجارت از خانواده شهدای مدافع حرم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، سردار علیرضا افشار در این همایش با اشاره به وظایف و کارکردهای بسیج گفت: شجره طیبه بسیج بستری عظیم برای حضور عامه مردم در عرصه های گوناگون اجرایی کشور به شمار رفته و نشان نیک از هویت جامعه اسلامی ایران محسوب می‌شود.
    عضو هیات امنای بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه مجموعه بسیج نقش مهمی در تقویت رابطه بین مردم و نظام داشته است افزود: بسیجیان بانک تجارت می‌توانند در کنار انجام وظایف خود، با توجه به دانش تخصصی که دارند برای حل مشکلات اقتصادی جامعه به خصوص حمایت از تولید ملی ایده‌های خود را به بحث گذاشته و راه حل ارائه دهند.
    در ادامه این مراسم، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت طی سخنانی با اشاره به موقعیت ویژه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس، کشور در معرض تهدیدات مستقیم و غیرمستقیم امنیتی و اقتصادی قرار دارد. وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود تاکید کردند مدافعین حرم علاوه بر آنکه پاسدار مقدسات شیعه و عزت واقعی مسلمین هستند، به اقتدار و ابتکار عمل نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف نیز عمق بیشتری می‌بخشند.
    مقدم با اشاره به وظیفه بانک‌ها در سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» به سیاست‌ها و برنامه‌های بانک تجارت در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در این حوزه، فرهنگ‌سازی و ایجاد زمینه فکری در جامعه برای تمرکز حمایت از تولید داخلی و بنگاه‌های کوچک و متوسط است و بانک تجارت از طریق کمیته اقتصاد مقاومتی خود ضمن حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، اقدامات موثری را در این راستا به انجام رسانده است.
    گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر به جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و کارکنان این بانک که در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) حضور داشته‌اند، قدردانی به عمل آمد.

    برچسب ها