عصر خودرو

بر اساس تصویب مجمع عمومی صورت گرفت

سود هر سهم سیمان لارستان ۵ ریال و پاداش هیات مدیره ۵۸ میلیون ریال

عصر بازار: بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت سهامی عام سیمان لارستان سود هر سهم سیمان لارستان ۵ ریال و پاداش هیات مدیره ۵۸ میلیون ریال تعیین شد.

سود هر سهم سیمان لارستان ۵ ریال و پاداش هیات مدیره ۵۸ میلیون ریال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» بر اساس اطلاعات مندرج در کدال، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سهامی عام سیمان لارستان برگزار شد.

    در مورد تقسیم سود، مجمع پس از بحث و بررسی مقرر نمود که مبلغ یک میلیارد و 643 میلیون 425 هزار و 18 ریال از سود قابل تخصیص به شرح ذیل تخصیص و تقسیم شود:

    الف) مبلغ 469 میلیون و 422 هزار و 488 ریال به حساب اندوخته قانونی تخصیص داده شود.

    ب) مبلغ یک میلیارد و 174 میلیون و 2 هزار و 530 ریال بر اساس هر سهم 5 ریال بین سهامداران شرکت تقسیم شود.

    ج) باقیمانده سود به حساب سود انباشته انتقال یابد.

    مجمع به اتفاق آراء مؤسسه حسابرسی هشیار بهمند را به عنوان بازرس اصل و حسابرس مستقل شرکت و مؤسسه حسابرسی شاهدان را به عنوان بازرس و حسابرس مستقل علی‌البدل شرکت برای مدت یک سال آتی (تا تشکیل مجمع عمومی عادی سالانه بعد) انتخاب نمود و همچنین مجمع حق تعیین و پرداخت حق‌الزحمه بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت را به هیأت مدیره تفویض نمود.

    در خصوص بند 7 گزارش حسابرس مستقل، مجمع با تأکید بر تعیین و تکلیف موارد مندرج در این بند، مقرر نمود، هیأت مدیره پیگیری‌های لازم را جهت اخذ پروانه بهره‌برداری تولید سیمان سفید از وزارت صنعت و معدن و تجارت انجام و با ارائه آن به سازمان امور مالیاتی شرکت از معافیت‌های مقرر در ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم استفاده نماید.

    درمورد بند 8 گزارش بازرس قانونی، مجمع مقرر نمود پیگیری‌های لازم جهت اخذ مطالبات شرکت از انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در ارتباط با یارانه سوخت مصرفی مازوت در سال 1394 صورت گیرد.

    در باره بند 9 گزارش بازرس قانونی، مجمع ضمن تنفیذ روش شرکت در خصوص فروش سیمان صادراتی، مقرر نمود که تعیین نرخ فروش سیمان سفید اعم از داخلی و صادراتی به روال سال قبل از طریق کمیسیون فروش منتخب هیأت مدیره انجام شود.

    در مورد بند الف 4ـ10 گزارش بازرس قانونی مرتبط با انباشت موجودی کالای در جریان ساخت (کلینکر)، مجمع مقرر نمود که هیأت مدیره علی‌رغم مشکلات ناشی از انتقال ارز، با شناسایی بازارهای جدید در داخل و خارج از کشور، نسبت به فروش مازاد موجودی کلینکر و یا سیمان اقدامات مقتضی را معمول دارد.

    درخصوص بند ج 4ـ10 گزارش بازرس قانونی، مجمع با تأکید بر اجرای طرح توسعه کارخانه طبق برنامه، مقرر نمود تا تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از تأخیر در اجرای پروژه، با تهیه گزارش منابع و مصارف نقدی و هم‌چنین برنامه‌ریزی برای تأمین منابع مالی مزبور، از طریق استفاده از تسهیلات مالی بانک نیز مورد توجه خاص قرار داده شده و این موضوع تا حصول نتیجه نهایی دنبال شود.

    مجمع به اتفاق آراء حق حضور در جلسات اعضای غیرموظف هیأت مدیره را به قرار ماهیانه 5 میلیون و 500 هزار ریال ناخالص و مشروط به تشکیل حداقل یک جلسه در ماه، برای سال مالی 1394 مورد تصویب قرار داد.

    مجمع به منظور قدردانی از زحمات هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برای سال مالی 1393 و هم‌چنین با لحاظ نمودن مفاد مندرج در ماده 241 اصلاحی قانون تجارت، مقرر نمود مبلغ 58 میلیون ریال به عنوان پاداش دراختیار رئیس هیأت مدیره گذاشته شود تا ایشان به نحو مقتضی نسبت به تقسیم و توزیع آن بین اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت اقدام نمایند.

    برچسب ها