عصر خودرو

مدیرعامل شرکت نگین گام پارس:

رونق به بازار قیر برمی گردد

عصر بازار: مدیرعامل شرکت نگین گام پارس گفت: با توجه به آغاز فصل مصرف قیر، شاهد افزایش حجم معاملات وکیوم باتوم در روزهای گذشته بودیم.

رونق به بازار قیر برمی گردد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، سیدجلالی در خصوص اوضاع بازار قیر گفت: در حال حاضر فصل مصرف قیر آغاز شده و از این رو تقاضا برای خرید وکیوم باتوم افزایش یافته است، از این رو روز گذشته نیز وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز با رشد تقاضا توسط معامله گران خریداری شد.

    در همین حال امروز هم حجم خرید وکیوم باتوم افزایش یافت، به طوری که وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس که تقریبا به میزان 20 هزارتن عرضه شده بود، تقریبا برابر عرضه تقاضا داشت و با قیمت پایه یعنی 700 تومان خریداری شد.

    وکیوم باتوم پالایش نفت تهران نیز در این روز با افزایش تقاضا روبه رو شد، به طوری که عرضه 7 هزارتنی این کالا 13 هزار و 470 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 667 تومان بود و معامله گران برای خرید آن میانگین قیمت 684 تومان را ثبت کردند.

    به گفته سیدجلالی، افزایش تقاضا برای خرید وکیوم باتوم نشان می دهد که بازار با توجه به کاهش خریدها در ماه های گذشته با کمبود این کالا روبه رو است، از سوی دیگر مصرف کنندگان در بازار قیر نیز فعالیت های خود را از سر گرفته اند، از این رو اکثر فعالان بازار قیر و وکیوم باتوم در انتظار افزایش رونق در این بازار هستند.

    برچسب ها