عصر خودرو

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

قیمت طلا و سکه در بازار آزاد تهران هیجانی شد

عصر بازار- رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه در بازار تهران رشد هیجانی پیدا کرد که ناشی از افزایش نرخ دلار در بازار آزاد تهران است.

قیمت طلا و سکه در بازار آزاد تهران هیجانی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمد کشتی آرای ضمن تشریح آخرین وضعیت طلا و سکه در بازار تهران افزود: امروز متوسط قیمت اونس جهانی طلا بدون تغییر محسوس نسبت به روز گذشته (دوشنبه) حدود یکهزار و 187 دلار ثبت شد.

    به گفته وی، قیمت طلا و انواع مسکوکات در بازار تهران با این وجود به شیوه ای نوسانی روند صعودی در پیش گرفته است.

    رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار داشت: قیمت جهانی طلا ثبات نسبی داشت و این قیمت های نوسانی متاثر از افزایش قیمت دلار ایجاد شده است که برخی کمبود ارز در بازار را عامل اساسی آن می دانند.

    کشتی آرای تصریح کرد: اینک معاملات بازار طلا و سکه در رکود کامل است و خرید و فروش ها در حداقل خود انجام می شود؛ به عبارتی همه منتظرند تا از نتیجه نهایی نوسان های قیمتی مطلع شوند و سپس تصمیم به خرید یا فروش بگیرند.

    بر اساس این گزارش، ظهر امروز صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (سه شنبه) 9 آذر در بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 174 هزار ریال افزایش نسبت به یکشنبه گذشته (هفتم آذرماه)، 11 میلیون و 245 هزار ریال دادوستد کردند.

    برپایه اعلام این اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا ظهر امروز، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با 150 هزار ریال افزایش قیمت نسبت به یکشنبه گذشته 11 میلیون و 100 هزار ریال، هر قطعه نیم سکه با 130 هزار ریال افزایش قیمت، پنج میلیون و 750 هزار ریال و هر ربع سکه با 90 هزار ریال افزایش قیمت، سه میلیون و 50 هزار ریال دادوستد شد.

    برابر معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه سکه یک گرمی با 30 هزار ریال افزایش قیمت در مقایسه با یکشنبه گذشته، یک میلیون و 880 هزار ریال فروخته شد و هر گرم طلای 18عیار، یک میلیون و 132 هزار و 60 ریال بفروش رسید.

    براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا با 6 دلار و 10 سنت افزایش نسبت به روز یکشنبه گذشته، یکهزار و 190 دلار و 70 سنت قیمت گذاری شد.

    برچسب ها