عصر خودرو

سکه آتی صعودی شد

عصر بازار: با افزایش نسبی قیمت سکه در بازار نقدی، قیمت سکه آتی نیز با اندکی رشد قیمت و تقاضا مواجه شد.

سکه آتی صعودی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، قیمت سکه آتی که در هفته گذشته تحت تاثیر کاهش قیمت جهانی طلا و در پیش گرفتن روند نزولی سکه در بازار نقدی با افت مواجه شده بود، در معاملات امروز با افزیش نسبی مواجه شد و قیمت های بالای 900 هزار تومان رسید.

    به این تریتب افزایش نسبی قیمت سکه در بازار آزاد و رشد 2000 تومانی قیمت در معاملات نقدی، زمینه رشد سکه در معاملاتی آتی را فراهم کرد؛ به طوری که در معاملات امروز قیمت سکه سررسید شهریور ماه به 912 هزار تومان رسید.

    در این میان سکه تحویل آبان نیز نسبت به روز گذشته رشد کرد و با قیمت 907 هزار تومانی معامله شد. قرارداد تحویل دی نیز با افزایش به محدوده 908 هزار تومان رسید. همچنین سکه تحویل اسفندماه نیز در قیمت 912 هزار تومان معامله شد و قیمت سکه تحویل اردیبهشت 1395 در محدوده 921 هزار تومان معامله شد.

    بر اساس این گزارش، بعد از حصول توافق هسته‌ای در تیر ماه، بازار آتی سکه تحت تاثیر بازار نقدی با رشد قیمت‌ها و افزایش تقاضا مواجه شد و برخلاف انتظار صعودی شد اما کاهش قیمت جهانی طلا روند حرکتی قیمت این محصول را تحت تاثیر داد و آن را تا سطح 800 هزار تومان کاهش داد.

    در حال حاضر قیمت سکه آتی تحت تاثیر بازار نقدی و نوسان قیمت جهانی طلا حرکت کرده و متاثیر از وضعیت اقتصادی چین روند آرام و محتاطانه ای را طی می کند.

    برچسب ها