عصر خودرو

بانک تجارت حامی رویداد استارت آپ ویکند کسب و کارسبز

عصر بازار- بانک تجارت حفاظت از محیط زیست در راستای شعار راهبردی "به احترام زندگی ،به احترام فردا "را در راس مسئولیت های اجتماعی خود قرار داده است.

بانک تجارت حامی رویداد استارت آپ ویکند کسب و کارسبز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ،ابراهیم کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در جلسه مطبوعاتی استارت آپ با محوریت کسب و کار سبز که روز یکشنبه هفتم آذر ماه درمحل سازمان حفاظت از محیط زیست برگزارشد،گفت: مسئله حفاظت از محیط زیست در کشورمان باید به یک فرهنگ تبدیل شود و همه سازمان ها و ارگان ها آن را وظیفه خود بدانند و نسبت به حمایت از محیط زیست اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه همه سازمان ها و نهادها باید در قبال عملکرد خود در حوزه محیط زیست پاسخگو باشند، تصریح کرد: بانک تجارت در همین راستا  از اعطای هرگونه تسهیلات و خدمات به صنایع آلاینده خودداری می کند و از هر ایده خلاقانه ای که به حل مسایل مهم زیست محیطی کمک کند و روش جدیدی برای بهبود و پایداری در کسب و کار های سبز باشد، ، حمایت می کند.
    سخنگوی بانک تجارت با اشاره به برگزاری سمیناربین المللی پیشگامان جوان در توسعه پایدار  با موضوع اقتصاد کم کربن در آذرماه  به میزبانی بانک تجارت در چابکسرگفت: فعالان توسعه پایدار از 40 کشور دنیا  دراین سمینار شرکت کرده و راه حل های عملی در زمینه کاهش کربن ارائه خواهند کرد .
    کاظم پور در ادامه با اشاره به اقدامات بانک تجارت در حوزه حفاظت از محیط زیست گفت: ترویج فرهنگ کار بدون کاغذ، حمایت از پویش های زیست محیطی و صنایع سبز، گسترش خدمات الکترونیکی با هدف کاهش آلودگی هوا و ترافیک، کاهش 60 درصدی انتشارات کاغذی، حمایت از طرح نوسازی تاکسی های فرسوده و برگزاری آزمون سالانه پرسنل به صورت الکترونیک از جمله اقداماتی است که بانک تجارت برای کاهش آسیب به محیط زیست انجام داده است.
    وی افزود : بانک تجارت همچنین موضوع حمایت از کسب و کار های دانش بنیان و تجاری سازی ایده های دانشجویی را در دستور جلسات هفتگی اقتصاد مقاومتی خود قرار داده است.
    گفتنی است استارت آپ ویکند  "کسب و کار سبز" 17 تا 19 آذرماه درمحل سازمان حفاظت از محیط زیست واقع در پارک پردیسان برگزار می‌شود.

    برچسب ها