عصر خودرو

تشریح اهداف بستر تجارت اجتماعی دیدی بود

عصر بازار- نشست مدیران عامل نظام بانکی کشور به میزبانی بانک حکمت ایرانیان برگزار شد که در ابتدای این نشست تاریخچه شکل گیری و مهمترین اهداف بستر تجارت اجتماعی دیدی بود برای مدیران عامل بانک ها تشریح شد .

تشریح اهداف بستر تجارت اجتماعی دیدی بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در ابتدای این نشست دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان  ضمن خوشامدگویی به حضار ، با اشاره به تاریخچه شکل گیری بستر تجارت اجتماعی دیدی بود ، نقش موثر نظام بانکی کشور در پشتیبانی و افزایش بهره وری این شبکه را ذکر و اذعان داشت تا با حمایت مدیران عامل بانک ها در حوزه های گوناگون بستر تجارت اجتماعی دیدی بود ، بتوان خدمت رسانی همه جانبه و گسترده ای را در زمینه ارائه کالا و تامین خدمات به مردم عزیز کشور ارائه نمود .

    در ادامه این نشست ، دکتر سوری مشاور مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به تشریح جزئیات شکل گیری ، اهداف و ساز و کار اجرایی بستر تجارت اجتماعی دیدی بود برای مدیران عامل بانک ها پرداخت و از نظام بانکی کشور دعوت کرد تا در راهبری این پروژه ملی نقش آفرین باشند . در ادامه این مراسم ، مدیران عامل نظام بانکی از بخش های مختلف بستر تجارت اجتماعی دیدی بود بازدید بعمل آوردند .

    پس از پایان این مراسم ، نشست مدیران عامل نظام بانکی کشور بطور رسمی وارد دستور کار خود شد .

    برچسب ها