عصر خودرو

رشد ۴۰ درصدی تعداد تراکنش های سامانه صدای سپهر بانک صادرات ایران

عصر بازار- ​به دلیل اقبال مشتریان از سامانه صدای سپهر بانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه در مهر ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه ۴۰ درصد رشد را نشان می دهد.

رشد ۴۰ درصدی تعداد تراکنش های سامانه صدای سپهر بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک به منظور پاسخگویی به خواسته و نیاز مشتریان توسعه کمی و کیفی خدمات غیر حضوری را در دستور کار قرار داده که این امر با استقبال مشتریان و مخاطبان همراه شده است

    گزارش عملکرد این سامانه حاکی است که تعداد تراکنش های صدای سپهر  که از طریق کد 09602  از سراسر کشور قابل دسترس است 40 درصد رشد نسبت به مهرماه سال 94 را به ثبت رسانده و به رقم ٨ میلیون و ١٧٢ هزار تراکنش بالغ شده است.
    بر اساس این گزارش، حوزه صدای سپهر بانک صادرات ایران با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان، تکریم مقام و حفظ شان مخاطبان ایجاد شده است، مردم از سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند، ضمن تماس با شماره 09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز یاد شده نیز بهره مند شوند و پرسش ها و پیشنهادهای خود را با پاسخگویان این مرکز در میان بگذارند.

    بانک صادرات ایران که دارای گسترده ترین شبکه ارتباطی در داخل و خارج از کشور است همواره ضمن توجه به معیارهای مشتری مداری در راستای تعمیم و بسط فرهنگ استفاده مناسب از بانکداری نوین و ارتقای دانش بانکی مشتریان پیشگام بوده است.

    برچسب ها