عصر خودرو

رئیس اتحادیه پوشاک:

همکاری ایران و ایتالیا در بخش پوشاک بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی است

عصر بازار- رئیس اتحادیه صنف پوشاک با اشاره به همکاریهای مشترک ایران و ایتالیا در بخش پوشاک گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته آن بخش از تولیدات مشترک ایران و ایتالیا که در بازار ایران عرضه می‌شود فرهنگ ایرانی و اسلامی در آن رعایت می‌شود.

همکاری ایران و ایتالیا در بخش پوشاک بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شیرازی در نشست مشترک اتحادیه صنف پوشاک و سیستم مد ایتالیا اظهار کرد: حضور تولیدکنندگان ایتالیایی در بازار ما موقعیت مناسبی برای تولیدکنندگان ایرانی به حساب می‌آید و ما می‌توانیم با حمایتهای سیستم مد ایتالیا محصولات خود را به سایر کشورها صادر کنیم.

    وی افزود: حضور مسئولان دولتی ایران در نشست مشترک با سیستم مد ایتالیا به معنای استقبال آنها از مشارکت با ایتالیا در بخش پوشاک است و همکاریهای دوجانبه دو کشور در بخش پوشاک را می‌توان در سرمایه‌گذاریهای مشترک همکاریهای تجاری توسعه داد.

    رئیس اتحادیه صنف پوشاک ادامه داد: بازار خوب ایران همچنین ظرفیت مناسبی برای حضور تولیدکنندگان ایتالیایی است و با همکاریهای مشترک می‌توانیم در بازارهای جهانی حضور داشته باشیم.

    شیرازی اضافه کرد: تولیدکنندگان ایتالیایی در بازار ایران می‌توانند خود صاحب نمایندگی باشند و در کنار آن 20 درصد تولید مشترک انجام دهند.

    وی با اشاره به بندهای تفاهم صورت گرفته میان ایران و ایتالیا در بخش تولید پوشاک گفت: ایجاد اشتغال دانش‌بنیان و انتقال تکنولوژی، حمایت از همکاریهای تجاری  در قالب قوانین کشورها، حمایت از تعاملات در حوزه نمایشگاهها و تولیدات مشترک از بندهای تفاهم صورت گرفته میان دو کشور است.

    شیرازی با بیان اینکه تولیدات مشترک ایران و ایتالیا در بخش پوشاک با رعایت فرهنگ ایرانی و اسلامی خواهد بود گفت: آن بخش از تولیداتی که قرار است در بازار ایران عرضه شود به سلیقه ایرانیها و فرهنگ ایرانی اسلامی توجه می‌شود و مابقی تولیدات برای صادرات و حضور در بازارهای جهانی انجام می‌شود.

    بر اساس این گزارش، در شرایطی که صنعت پوشاک ایران در رکود به سر می برد و به ویژه تحت فشار واردات بی رویه رسمی و غیر رسمی قرار دارد در همکاری با برندهای خارجی باید اصل مشارکت در تولید مورد توجه قرار گیرد و به گونه ای نباشد که فقط شکل و قالب قراردادهای همکاری، مشارکت در تولید باشد اما سیل کالاهای تولیدی خارجی وارد کشور شود.

    برچسب ها