عصر خودرو

شناسایی سود در پرتفوی آبان ماه "خبهمن"

عصر بازار- شرکت گروه بهمن در آبان ماه، هم برارزش بازار پرتفوی بورسی و هم بهای تمام شده آن افزود، همچنین تعدادی شرکت بورسی و غیر بورسی خرید و فروش کرد و از بابت آن سود شناسایی کرد.

شناسایی سود در پرتفوی آبان ماه "خبهمن"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، خبهمن در ماه قبل سه شرکت بورسی با نمادهای وبهمن،کچاد و ولبهمن را به بهای تمام شده 159 میلیارد ریال و شرکت غیر بورسی آزمون جاده ای خودرو را به بهای تمام شده 31میلیارد ریال خریداری کرد.
    همچنین در این ماه همان شرکت غیر بورسی مذکور را به همراه 2 شرکت بورسی با نماد کچاد و خریخت را در مجموع به بهای تمام شده 76 میلیارد ریال واگذار کرد و از آن سودی معادل 26 میلیارد ریال شناسایی کرد.
    وضعیت پرتفوی خبهمن نشان می دهد که در سه شرکت بهمن دیزل(خدیزل) با 88.8 درصد،بهمن لیزینگ(ولبهمن) با 83.6 و ریخته گری ایران(خریخت) با 62.4 درصد بیشترین درصد مالکیت را در اختیار دارد و طبق انتظار در گروه خودرو وساخت قطعات با 39 درصد بیشترین سرمایه گذاری را دارد.
    شایان ذکر است، بهای تمام شده و ارزش بازار پرتفوی بورسی خبهمن در ماه قبل هردو افزایش یافته اند طوریکه بهای تمام شده با 14 میلیارد ریال افزایش به 5,166 میلیارد ریال رسیده،ارزش بازار هم 58 میلیارد ریال بیشتر شده و درآخر ماه معادل 8,705 میلیارد ریال محاسبه شده است.

    برچسب ها