عصر خودرو

مدیر سرمایه گذاری شرکت خبر داد:

آخرین برنامه افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی ذوب آهن

عصر بازار: مدیر سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان آخرین برنامه افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی این شرکت مشمول اصل ۴۴ و زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

آخرین برنامه افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی ذوب آهن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مجتبی فریدونی در رابطه با آخرین وضعیت افزایش سرمایه شرکت مشمول اصل 44 ذوب آهن اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده افزایش سرمایه 382 درصدی در جریان است و تلاش می شود تا با طی مراحل قانونی این اتفاق حداکثر در سه ماه آینده عملیاتی شود.

    وی ادامه داد: این افزایش 3 هزار و 118 میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ( ماشین الات و تجهیزات ) بوده و برای اصلاح ساختار مالی شرکت بکار گرفته خواهد شد. در صورت نبود مانعی ، افزایش سرمایه 382 درصدی "ذوب" تا شهریور نهایی می شود .

    فریدونی درباه زمان برگزاری مجمع سالانه هم گفت: با توجه به اتمام سال مالی اسفند 93 ، مجمع سالانه ذوب آهن ساعت 9 صبح روز 30 تیر در محل اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

    وی افزود: قرار بود افزایش سرمایه 3.1 هزار میلیارد تومانی همزمان با برگزاری مجمع سالانه و با برگزاری مجمع فوق العاده ایی مطرح شود که به دلیل لزوم نهایی شدن گزارش حسابرس و مجوز سازمان بورس این اتفاق و برگزاری مجمع فوق العاده در زمان مقتضی روی خواهد داد.

    برچسب ها