عصر خودرو

بازدید نمایندگان آستان قدس رضوی از موکب بانک تجارت

عصر بازار- نمایندگان تولیت آستان قدس رضوی با حضور در موکب شهدای بانک تجارت در مرز مهران از زحمات پرسنل این بانک تقدیر بعمل آوردند.

بازدید نمایندگان آستان قدس رضوی از موکب بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر ی«عصربازار»، عصر روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه تنی چند از نمایندگان و خادمان آستان قدس رضوی با حضور در شهرمرزی مهران ضمن بازدید از شرایط خدمات رسانی به زائرین حضرت اباعبد الله الحسین (ع) از موکب بانک تجارت مستقردر این شهر بازدید و با اهداء لوح منقوش به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) از زحمات این بانک در برپایی ایستگاه پذیرایی از زائرین، تقدیر بعمل آوردند.

    در این دیدار اصغری مدیر شعب استان ایلام بانک تجارت ضمن ارائه گزارشی از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: این موکب با حمایت کارکنان بانک تجارت در سراسر کشور  برپا گردیده تا جدا از ارائه خدمات بانکی به مسافرین بارگاه حسینی، در امر پذیرایی از هم میهنان نیز مشارکت داشته باشند.

    گفتنی است بانک تجارت مدیریت شعب استان ایلام با استقرار 5 دستگاه خودپرداز سیار و ثابت در شهر و مرز مهران از تاریخ24 آبان تا 2 آذر نسبت به ارائه خدمات بانکی به زائرین اربعین حسینی اقدام نموده است.

    همچنین این بانک در راستای خدمت رسانی مضاعف به کاروانهای زیارتی اربعین حسینی، تعداد 5000 کوله، کلاه آفتابگیر و کتب ادعیه بین زائرین نموده است.

    شایان ذکر است موکب شهدای بانک تجارت در مرزهای چذابه و شلمچه نیز خدمات مشابه مرز مهران را به زائرین ارائه کرده است.

    برچسب ها