عصر خودرو

افزایش ۱۰۰ درصدی ناوگان هواپیمایی کیش ایر;

مذاکره با ایرباس برای خرید هواپیما

عصر بازار- مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تا پایان سال دو فروند هواپیمای به ناوگان کیش ایر اضافه می‌شود.

مذاکره با ایرباس برای خرید هواپیما
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از میزان، اصغر مونسان در جمع خبرنگاران گفت : در ناوگان شرکت هواپیمایی کیش ایر 10 فروند هواپیما شامل 7 فروند بوئینگ ام دی و سه فروند فوکر 100 فعال بود که ما در تلاش هستیم تا 10 فروند هواپیمای دیگر به ناوگان کیش ایر اضافه کرده و تعداد ناوگان این شرکت هواپیمایی را صد در صد افزایش دهیم.

    وی گفت : در این راستا دو فروند ایرباس 320 اجاره ای و دو فروند ایرباس 321 با عمر 10 سال به عنوان جوان ترین هواپیماهای کشور به ناوگان هواپیمایی کیش ایر اضافه شدند و تا پایان سال نیز دو فروند هواپیمای دیگر به کیش ایر ملحق خواهند شد.

    مونسان درباره خرید هواپیمای نو گفت : مذاکراتی با نماینده ایرباس در جزیره کیش برای خرید هواپیما داشته ایم و در صورت تامین مالی ، علاقه مند به خرید هواپیماهای نو هستیم ، اما با توجه به اینکه ایرلاین، یک شرکت تجاری است و خرید هواپیمای نو سرمایه زیادی را می طلبد ، می توان به جای هواپیمای نو ، هواپیمای کارکرده و جوان خرید و وارد ناوگان کرد.

    مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : ما پشت ایرباس نایستاده ایم و کار خودمان را می کنیم و هم اکنون دو فروند ایرباس وارد کردیم و تا پایان سال نیز دو فروند دیگر به ناوگان کیش ایر اضافه می شود.

    وی گفت : در بخش حمل و نقل در جزیره کیش سرمایه گذاری جدی شده و ترمینال مسافربری فرودگاه کیش با ظرفیت 4.5 میلیون مسافر در سال، سال 96 افتتاح خواهد شد.

    مونسان با اعلام هزینه 400 میلیارد تومانی در بخش فرودگاهی کیش افزود : روکش باند فرودگاه کیش بهسازی شده و با تعریض باند ، این فرودگاه به زودی قادر به پذیرش ایرباس 380 خواهد بود.

    برچسب ها