عصر خودرو

افتتاح کارخانه «گیل راد شمال» با مشارکت بانک تجارت

عصر بازار- بانک تجارت با تامین ۸۰ درصد از سرمایه اولیه ، در ایجاد واحد تولیدی “گیل راد شمال “ مشارکت داشته است .

افتتاح کارخانه «گیل راد شمال» با مشارکت بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، آئین افتتاح این کارخانه ، روز شنبه بیست و یکم آبانماه با حضور "نعمت زاده" وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، نجفی، استاندار گیلان ، تعدادی از نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات محلی برگزار شد.

    محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه گیل راد شمال با اشاره به برنامه این بانک در حمایت از صنایع مولد و دارای مزیت رقابتی در استانهای مختلف کشور گفت : در همین راستا با پرداخت 22 میلیارد ریال تسهیلات مشارکت مدنی (معادل 80 درصد سهم الشرکه تاسیس کارخانه) ، صدور معادل 20 میلیارد ریال ضمانتنامه ، گشایش 724 میلیارد ریال اعتبارات اسنادی داخلی و نیز گشایش 2 میلیون و 643 هزار یورو اعتبارات اسنادی خارجی در راه اندازی این واحد تولیدی مشارکت داشته ایم .

    این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالیانه 76500 تن مس و مفتول و میزان سرمایه گذاری 404 میلیارد ریال و در مساحت 50 هزار متر مربع و زیر بنای 6700 متر مربع آغاز به کار کرده است براساس برنامه اعلام شده ، محصولات این کارخانه به کشورهای حاشیه دریای خزر ، هند ، ترکیه ، امارات متحده عربی و افغانستان صادر خواهد شد . همچنین بزرگترین کوره براده ی مس خاورمیانه با ظرفیت 100 تن تصفیه تا شهریور سال آینده وارد خط تولید این کارخانه می شود .

    برچسب ها