عصر خودرو

واگذاری ۲۴۰۶ میلیارد ریال سهم دولتی تا نیمه مرداد

عصر بازار: از ابتدای امسال تا نیمه مردادماه، ۲ هزار و ۴۰۶ میلیارد ریال سهم دولتی از طریق بورس، فرابورس و مزایده واگذار شده که از این میزان ۱۵۸۴ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار فروخته شده است.

واگذاری ۲۴۰۶ میلیارد ریال سهم دولتی تا نیمه مرداد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بالغ بر 2406 میلیارد ریال سهم دولتی در پنج ماه و نیم گذشته واگذار شده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)؛ از ابتدای امسال تا نیمه مردادماه، 2 هزار و 406 میلیارد ریال سهم دولتی از طریق بورس، فرابورس و مزایده واگذار شده که از این میزان 1584 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار فروخته شده است.

    همچنین 267 میلیارد ریال سهم دولتی در پنج ماه و نیم گذشته از طریق فرابورس ایران و 556 میلیارد ریال سهم دولتی از طریق مزایده واگذار شده است.

    بر اساس این گزارش؛ از ابتدای امسال 770 میلیارد ریال از واگذاریها به صورت بلوکی، 145 میلیارد ریال به صورت تدریجی و 1491 میلیارد ریال به صورت ترجیحی بوده است.

    افزون بر این؛ از این میزان واگذاری در این مدت، 775 میلیارد ریال مربوط به شرکتهای گروه یک ماده دو قانون اصل 44 و 1631 میلیارد ریال مربوط به شرکتهای گروه دو ماده 2 این قانون بوده است.

    برچسب ها