عصر خودرو

بانک صادرات ایران، میزبان زائران حرم حسینی

عصر بازار- ​بانک صادرات ایران با هدف ایفای انجام تکالیف اجتماعی مبادرت به تمهید امکانات رفاهی برای زائران حرم حسینی کرده است.

بانک صادرات ایران، میزبان زائران حرم حسینی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، به منظور خدمت رسانی به انبوه مشتاقان زیارت حرم سالار شهیدان در کربلای معلا و شرکت کنندگان در راهپیمایی میلیونی رهروان مکتب حسینی، در اربعین شهادت اسوه ایمان و شجاعت در مرزهای بین المللی در غرب و جنوب  کشور در استان های ایلام و خوزستان اقدامات متعددی را به مرحله اجرا گذاشته است.

    استقرار دستگاه های خودپرداز در نقطه صفر مرزی،برپایی ایستگاه های صلواتی در شعب،اختصاص مهمان سرا ، تهیه و ارائه غذا به زائران،خدمات شارژ برقی موبایل  و مشارکت در ستادهای مرتبط برای همکاری با نهادهای ذیربط در شمار این فعالیت ها می باشد.

    گفتنی است کارکنان بانک صادرات ایران در استان های  مجاور با کشور عراق به صورت خودجوش در این امر خیر و معنوی مشارکت دارند.

    بر اساس گزارش های دریافتی زائران گرامی می توانند از خدمات دستگاه های خودپرداز سیار در نقاط مرزی با عراق به صورت شبانه روزی استفاده کنند.

    حضور میلیونی شیفتگان و رهروان سومین امام همام در راهپیمایی اربعین نمادی از حرکت مذهبی در راستای اعلام همگرایی امت اسلامی برای حرکت در مسیر تحقق آرمان های اسلام ناب محمدی است.

    شایان توجه است، بانک صادرات ایران به عنوان پیشگام عرصه خدمات رسانی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی تاکنون اقدام به ساخت و تجهیز ١٥ واحد آموزشی در سراسر کشور کرده است.

    برچسب ها