عصر خودرو

رشد ۱.۵ برابری درآمد حاصل از فروش کالاهای شرکت راه‌آهن در بورس کالا

عصر بازار: مدیرکل تدارکات و پشتیبانی راه‌آهن با اشاره به درآمدزایی ۶.۹ میلیارد تومانی این شرکت از فروش کالاهای خود در بورس کالا، گفت: طی پنج ماه ابتدایی سال جاری درآمد حاصل از فروش کالاهای راه‌آهن رشد ۱.۵ برابری را تجربه کرده است.

رشد ۱.۵ برابری درآمد حاصل از فروش کالاهای شرکت راه‌آهن در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ‌ علی‌رضا نصرآبادی‌ با اشاره به بستر مناسب بورس کالای ایران برای افزایش درآمدزایی شرکت‌ها بیان کرد:‌ با آغاز معاملات ضایعات فلزی شرکت راه‌آهن در بورس کالای ایران در سال گذشته، گام های مهمی در این راستا برداشته شد.

    وی ادامه داد: در همین راستا طی 5 ماهه گذشته، درآمد حاصل از فروش ضایعات شرکت راه‌آهن بالغ بر 6.9 میلیارد تومان شده و رشد 1.5 برابری را تجربه کرده است.

    نصرآبادی اضافه کرد: امید است با استمرار این اتفاق شاهد تحول جدی در حوزه بازار ضایعات فلزی کشور با گردش مالی قابل توجه آن باشیم‌.

    مدیرکل تدارکات و پشتیبانی شرکت راه‌آهن خاطر نشان کرد: تحول جدی اتفاق افتاده در این حوزه یعنی استفاده از ظرفیت‌های بورس کالای ایران برای فروش کالاها به جای استفاده از سیستم مزایده‌، نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارد تا بتواند جلوی مشکلات و فشار کسانی که با شفافیت مشکل دارند، بایستد.

    نصرآبادی با بیان اینکه شرکت راه‌ آهن از آمادگی لازم جهت عرضه‌های بزرگ‌تر در بورس کالای ایران برخوردار است اضافه کرد: امکان تسویه مقطعی و همچنین حضور مستقیم شرکت‌های فولادی که مصرف کنندگان نهایی ضایعات فلزی هستند می تواند به افزایش حجم منجر شود.

    وی افزود: اطلاع رسانی بیشتر برای توسعه این بازار و معرفی مزایای آن قطعاً منجر به جذب اغلب‌ شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی به عرضه ضایعات در بورس کالای ایران خواهد شد.

    برچسب ها