عصر خودرو

توضیحات "چکارن" درباره فروش زمین و تعدیل بودجه

عصر بازار- شرکت کارتن ایران در رابطه با فروش زمین مشاعی و دلایل تعدیل ۱۵ درصدی پیش بینی سود هر سهم سال ۹۵ شفاف سازی کرد.

توضیحات "چکارن" درباره فروش زمین و تعدیل بودجه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، آمارهای مقایسه ای تقاضا در 6 ماهه اول نسبت به دوره قبل حدود 6 درصد کاهش را نشان می دهد که تاثیر این کمبود در افول تناژ فروش شرکت نیز تقریبا به همین میزان قابل مشاهده است، از سوی دیگر تقاضای کارتن معمولا 6 ماهه دوم نسبت به نیمه اول سیر صعودی دارد که در این راستا شرکت قطعا قادر به جذب سفارشات بیشتری در بازار خواهد بود.
    همچنین با برنامه ریزی های انجام شده جهت تغییر در ترکیب سفارشات قابل اخذ متناسب با بازاریابی های انجام شده افزایش سهم سفارشات دایکاتی که حاشیه سود بالاتری نسبت به سفارشات عادی دارد منجر به رشد حدود 3 درصدی نرخ فروش نسبت به 6 ماهه اول خواهد شد و بخشی از نقصان دوره قبل از این محل قابل جبران می باشد که با  تلاش شرکت جهت ثابت نگه داشتن بهای مواد اولیه باعث افزایش حاشیه فروش و کاهش نقطه سر به سر خواهد گردید.
    چکارن همینطور درخصوص کاهش هزینه های مالی توضیح داد که طی مذاکرات صورت گرفته با بانکها و برنامه ریزی جهت دریافت تسهیلات با نرخ بهره کمتر و جایگزینی با تسهیلات فعلی، همچنین  تسویه بخشی از تسهیلات تاکنون پیشرفتهای خوبی داشته لذا هزینه های مالی نیز با کاهش 23 درصدی نسبت به 6 ماهه اول روبه رو خواهد گردید.
    قابل ذکر است که درباره فروش زمین شرکت مشاعی با شرکت سدید نیز پیگیریها جهت فروش ملک فوق در جریان بوده و مذاکراتی نیز اخیرا صورت گرفت که به محض قطعی و عملیاتی شدن موضوع آثار آن در eps شرکت محاسبه و اعلام خواهد شد.

    برچسب ها