عصر خودرو

سفیر روسیه در ایران خبر داد:

اخرین وضعیت ارتباطات پولی ایران و روسیه

حساب های ریالی در بانک های روسی بازگشایی می شوند

عصر بازار- سفیر روسیه در ایران با بیان اینکه "مذاکرات دوجانبه پولی دو کشور به نتیجه رسید"، اظهار داشت: گرچه هنوز این مذاکراتِ به نتیجه رسیده، به مرحله اجرا نرسیده است، اما باید به اجرا برسد و کشور روسیه همچون ایران نسبت به اجرای این ارتباطات مالی اصرار دارد.

اخرین وضعیت ارتباطات پولی ایران و روسیه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران  از مذاکرات جدید پولی ایران و روسیه خبر و گفت: 21 ماه اوت و اول سپتامبر معاون رئیس کل بانک مرکزی ایران با همتای روس خود دیدار کردند و در خصوص بازشدن حساب های ریالی در بانک های روسیه و حساب های روبل در بانک های ایرانی مذاکره کردند.

    سفیر روسیه در ایران با بیان اینکه "مذاکرات دوجانبه پولی دو کشور به نتیجه رسید"، اظهار داشت: گرچه هنوز این مذاکراتِ به نتیجه رسیده، به مرحله اجرا نرسیده است، اما باید به اجرا برسد و کشور روسیه همچون ایران نسبت به اجرای این ارتباطات مالی  اصرار دارد.

    وی افزود: قرار است کمیسون مشترک اقتصادی دو کشور تشکیل جلسه دهند و در حاشیه این کمیسون مشترک، همایشی برگزار خواهد شد که در  آن تجار و بانکداران دو کشور حضور خواهند داشت.

    جاگاریان خاطرنشان کرد: امیدوارم این همایش مشترک به چمع بندی مذاکرات همکاری پولی کمک شایانی کند و شاهد اجرایی شدن این توافقات باشیم.

    برچسب ها