عصر خودرو

گسترش همکاری های بانک تجارت با ستاد دیه کشور

عصر بازار- بانک تجارت و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند، تفاهم نامه گسترش همکاری امضا کردند.

گسترش همکاری های بانک تجارت با ستاد دیه کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این تفاهم نامه صبح روز دوشنبه هفدهم آبان ماه به امضای محمد ابراهیم مقدممدیرعامل بانک تجارت و سید اسداله جولایی مدیرعامل  ستاد دیه کشور رسید .بر اساس این تفاهم نامه بانک تجارت نسبت به اعطای تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد به افرادمعرفی شده از سوی ستاد دیه کشور اقدام خواهد کرد.

    پس از امضای این تفاهم نامه، مدیرعامل بانک تجارت ضمن تقدیر از اقدامات ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت : بانک تجارت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود همواره در این راه پیشگام است تا از این طریق در حفظ کانون گرم خانواده ها و کاهش آسیب های اجتماعی سهیم باشد .

    جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور نیز با قدردانی از تلاش و  مسئولیت پذیری مدیران و کارکنان بانک تجارت گفت : مجموعه این بانک همواره در کمک به آزادسازی زندانیان دیه جرایم غیرعمد پیشگام بوده و نقش مهمی در کاهش آسیب های ناشی از زندانی شدن افراد به دلیل عدم توانائی پرداخت دیه داشته است .

    گفتنی است وبسایت امید تجارت به نشانی www.omidetejarat.ir از طریق درگاه های پرداخت خود امکان واریز کمک های نفدی هموطنان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم آورده است.

    برچسب ها