عصر خودرو

رئیس اتاق بازرگانی:

ایران می تواند از طریق تجار لبنانی به بازار آفریقا دست پیدا کند

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: از آنجا که کل فعالیت های اقتصادی آفریقا تحت تاثیر فعالیت اقتصادی لبنان قرار دارد، جمهوری اسلامی ایران می تواند از طریق تجار لبنانی به بازار آفریقا دست پیدا کند.

ایران می تواند از طریق تجار لبنانی به بازار آفریقا دست پیدا کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، غلامحسین شافعی که به همراه « محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه و جمعی از فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ایران به بیروت سفر کرده است،  درباره جزییات نشست تجار و فعالان اقتصادی ایران و لبنان گفت: این نشست صبح امروز (سه شنبه) با حضور محمد جواد ظریف برگزار می شود و بخش خصوصی دو کشور مذاکراتی باهم خواهند داشت.
    وی ادامه داد: لبنان از نظر ارتباط با جمهوری اسلامی ایران یک وضعیت خاص تری دارد و از جمله کشورهایی است که به عنوان یک کشور دوست واقعی مطرح است.
    رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: بسیاری از تجار لبنانی بخش بالایی از بازار آفریقا را در دست دارند برای جمهوری اسلامی ایران می تواند یک جاذبیتی باشد که از طریق تجار لبنانی به بازار آفریقا نیز دست پیدا کنیم.
    شافعی افزود: امیدوارم این سفر نتایج مورد نظر را بدست آورد.
    وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر (دوشنبه) به منظور دیدار با مقامات بلند پایه لبنانی به ویژه ژنرال « میشل عون» رئیس جمهوری جدید این کشور وارد بیروت شد.
    ظریف قرار است علاوه بر دیدار با مقامات لبنانی در نشست مشترک تجار ایرانی و لبنانی سخنرانی کند.
    ظریف را در این سفر یک هیات تجاری 30 نفره از جمله آقای شافعی رئیس و دیگر مسئولان اتاق بازرگانی ایران همراهی می کنند.

    برچسب ها