عصر خودرو

ارائه خدمات بانکی برای نخستین بار در کربلا از سوی بانک شهر؛

خدمات گسترده بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین

عصر بازار- رئیس ستاد اربعین بانک شهر از خدمات دهی گسترده این بانک همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، به زائران خبر داد و گفت: در این ایام، بانک شهر برای نخستین بار به عنوان بانک ایرانی در کربلا به ارائه خدمات بانکی خواهد پرداخت.

خدمات گسترده بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، رئیس ستاد اربعین بانک شهر از استقرار 20 دستگاه ATM در شهر کربلا و 10 دستگاه در مرزهای خروجی، همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: بانک شهر برای نخستین بار در  میان بانک‌های کشور در نظر دارد تا همزمان با برگزاری این مراسم مذهبی، عملیات پول رسانی به زائران و شهروندانی که در این نقاط تردد می‌کنند، ارائه دهد.

    ولی الله یعقوبی با اشاره به این‌که پیاده روی ایام اربعین حسینی(ع) قدمت چند صد ساله در میان مسلمانان و شیعیان و شیفتگان امام حسین(ع) دارد، تصریح کرد: برای نخستین بار 20 دستگاه ATM  بانک شهر در اقصی نقاط شهر کربلا که از پیش توسط ستاد مشخص شده است، مستقر می شود تا زوار به راحتی بتوانند از این دستگاه های خودپرداز پول نقد دریافت کنند.

    وی با تاکید بر این‌که زائران می‌توانند با استفاده از تمامی کارت‌های متصل به شبکه شتاب از دستگاه های ATM بانک شهر پول نقد دریافت کنند، خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ بانکی در شهر کربلا اقدام به ارائه این خدمات بانکی نکرده و تنها در برخی هتل‌های این شهر شاهد ارائه خدماتی از این دست از سوی برخی بانک های ایرانی هستیم.

    وی با اشاره به دشواری تامین امنیت و روند پول رسانی در این ایام تصریح کرد: با این وجود، قرار است دستگاه های ATM بانک شهر به صورت شبانه روزی به زوار خدمت رسانی کنند، چرا که به طور معمول در ایام منتهی به مراسم اربعین حسینی(ع) روند پول رسانی با توجه به محدودیت های ترافیکی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

    به گفته یعقوبی قرار است ATM های بانک شهر به طور مرتب شارژ می‌شوند و از همین رو خدمات بانکی به صورت 24 ساعته به زائران و شهروندان ارائه خواهد شد.

    رئیس ستاد اربعین بانک شهر همچنین از استقرار 5 خودروی ATM سیار بانک شهر در مرزهای شهرهای چزابه، مهران و شلمچه نیز همزمان با اجرای مراسم آئینی و مذهبی پیاده روی اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: این 5 خودرو سیار هستند و در هر کدام دو دستگاه ATM آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

    وی با اشاره به اینکه خودروهای سیار توسط بانک شهر و صرفا برای به کارگیری در این ایام خریداری و مجهز شده اند تا در مناطق صفر مرزی ایران مستقر شوند، افزود: با توجه به تعداد 20 دستگاه ATM که در شهر کربلا نیز مستقر هستند، تعداد دستگاه‌های خودرپرداز بانک شهر که در این ایام به زوار خدمات رسانی می کنند،30 دستگاه خواهد بود.

    یعقوبی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم جمعیتی که در تردد خواهند بود، پنج خودروی سیار بانک شهر در سه نقطه صفر مرزی مستقر هستند، ضمن آن‌که بانک شهر تمهیداتی نیز در نظر گرفته تا در صورت نیاز، شهرنت‌های بانک شهر نیز در این سه نقطه مستقر شوند.

    برچسب ها