عصر خودرو

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک:

تاکید بر لزوم تلاش مسئولان و آحاد جامعه برای دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی

عصر بازار- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در نشست هم اندیشی صنعتگران شهرستان شهرضا اظهار امیدواری کرد با تلاش همه مسئولان و آحاد مردم به رشد ۸ درصدی اقتصادی تا سال ۱۴۰۴ دست یابیم.

تاکید بر لزوم تلاش مسئولان و آحاد جامعه برای دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سازمان صنایع کوچک، علی یزدانی در نشست با صنعتگران ضمن گفت وگو پیرامون مشکلات و مسائل شهرک های صنعتی بر ایجاد رونق در فضای کسب و کار کشور تاکید و اظهار کرد: با تلاش قوای سه گانه، صنعتگران و آحاد مردم تا سال 1404 باید به رشد 8 درصدی اقتصادی دست یابیم و در منطقه رتبه اول اقتصادی را کسب کنیم.

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: از ابتدای تاسیس وزارت خانه، 88 هزار پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی صادرشده که از این تعداد، 84 هزار و پانصد واحد از صنایع کوچک و متوسط هستند و بر اساس ظرفیت قید شده در پروانه بهره برداری، زمینه اشتغال برای دو میلیون و 800 هزار نفر فراهم شده است.
    یزدانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک سوم مبالغی که تحت مالیات بر ارزش افزوده از شهرک های صنعتی گرفته می شود باید صرف هزینه ساخت زیرساخت های شهرک های صنعتی گردد، خاطرنشان کرد: هدف از واگذاری زمین به سرمایه گذاران ایجاد اشتغال در جامعه و درآمدزایی برای مردم کشورمان می باشد و هزینه های دریافتی فقط جهت خدمات زیربنایی موجود در شهرک های صنعتی است.
    گفتنی است معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان اصفهان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی «دهاقان» ضمن دیدار با صنعتگران و کارآفرینان صنعتی شهرستان دهاقان از واگذاری اراضی شهرک های صنعتی با تسهیلات ویژه خبر داد.
    یزدانی در زمینه معافیت مالیاتی صنعتگران اظهار کرد: بر مبنای شاخص های توسعه یافتگی شهرک های صنعتی، واحدهای مستقر در این شهرک ها از 7 تا 13 سال معاف از پرداخت مالیات هستند.
    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: در راستای اشتغال زایی و توسعه ی پایدار، واگذاری اراضی شهرک های صنعتی جهت جذب سرمایه گذار از تسهیلات ویژه ای برخوردار است.

    برچسب ها