عصر خودرو

یوسف نژاد خبر داد:

موافقت اصولی با ایجاد منطقه آزاد در مازندران

عصر بازار- نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از موافقت اصولی با ایجاد منطقه آزاد در مازندران خبر داد.

موافقت اصولی با ایجاد منطقه آزاد در مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های استان مازندان و همجواری با کشورهای آسیای میانه وجود دارد و همچنین راه مواصلاتی، هوایی، زمینی، دریایی، فرودگاه و دیگر شاخصه هایی که ایجاد منطقه آزاد را محقق می‌کند هم استاندار و هم نمایندگان مازندران پیگیر منطقه آزاد بودند که خوشبختانه با توجهی که شورای عالی مناطق آزاد داشت و بررسی‌های میدانی، با ایجاد منطقه آزاد امیرآباد موافقت اصولی شد و قرار شد فردی از جانب استاندار به عنوان مسئول پیگیری مشخص شود که با بررسی‌های مناسب و مستند کردن ظرفیت ها، توانمندی ها، شاخصه ها و محدوده منطقه آزاد موضوع در هیات دولت و نهایتا مجلس به تصویب برسد.

    این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: این امر زمینه خوبی برای رشد و توسعه استان مازندران و بهره گیری از شرایط جغرافیایی، ظرفیت ها و توانمندی های استان است که ان‌شاءالله محقق شود و در طی طریق اداری برای تصویب در هیات دولت و ان‌شاءالله مجلس باعث خوشحالی و ایجاد تحرک اقتصادی برای بخش‌های مختلف مردم در مازندران شود. اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال، صادرات، افزایش درآمدهای عمومی مردم، تحول اقتصادی و کاهش بیکاری و همچنین سرمایه گذاری خارجی شود.

    وی یادآور شد: امیدوارم تا الان که شرایط مناسبی برای این کار فراهم شده ان‌شاءالله با اتحاد و انسجام این کار نتیجه‌ای نهایی بدهد و به گونه‌ای شود که مازندران از این مزیت نسبی خود و هم مرز بودن با کشورهای خارجی و همچنین توان تجارت خارجی استفاده مناسب را ببرد. این کار نه تنها مورد تقاضای مسئولین و نمایندگان بلکه مورد درخواست آحاد مردم استان است و یکی از انتظارات مردم از دولت آقای روحانی بوده که امیدواریم نتیجه خیری برای مردم استان داشته باشد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو