عصر خودرو

اعطای ۵۹ هزار وام ازدواج توسط بانک تجارت در هفت ماهه ابتدایی سال ۹۵

عصر بازار- جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت با حضور اعضای کمیته برگزارشد.

اعطای ۵۹ هزار وام ازدواج توسط بانک تجارت در هفت ماهه ابتدایی سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، عصر سه‌شنبه دوازدهم آبان ماه اعضای کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت در جلسه هفتگی خود به بررسی آخرین اقدامات بانک تجارت در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی پرداختند.

    در ابتدای این جلسه گزارش مبسوطی از تسهیلات پرداختی و اقدامات داخلی بانک تجارت در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه شد. در این گزارش آمده است: تا مقطع پایان مهرماه سال جاری در مجموع به تعداد یک هزار و 117 واحد اقتصادی کوچک و متوسط بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

    بر اساس این گزارش تعداد تسهیلات پرداختی به تاکسی‌های فرسوده در هفت ماهه نخست امسال به رقمی بیش از هشت هزار و 680 فقره و تعداد تسهیلات پرداختی ازدواج در همین مدت به نزدیک به 60 هزار فقره رسیده است. بانک تجارت همچنین در شش ماهه ابتدایی سال 1395 درراستای حمایت از تولیدات داخلی کشور بیش از 50 هزار فقره تسهیلات خرید خودرو و کالای با دوام ایرانی به متقاضیان اعطا نموده است.

    در ادامه این گزارش آمده است: بانک تجارت در جهت حمایت از اشتغال زایی و تولید توسط اقشار خاص، بیش از چهار هزار و 449 فقره تسهیلات با نرخ بهره پایین به معرفی شدگان کمیته امداد و سازمان بهزیستی اعطا کرده است. تشریح برنامه‌های اجرا شده اقتصاد مقاومتی در بانک تجارت از جمله راه اندازی مدیریت بانکداری شرکتی و باشگاه مشتریان، توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و راه اندازی سامانه جامع مبارزه با پولشویی از دیگر موارد طرح شده در این گزارش بود.

    گفتنی‌است، کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت با حضور مدیران ارشد این بانک به صورت مستمر و هفتگی به پایش آخرین سیاست‌ها و برنامه‌های این بانک در زمینه تحقق اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی در بانک تجارت می‌پردازد.

    برچسب ها