عصر خودرو

بازار انرژی دو کشور گسترش می یابد;

همکاری صانیر با سازمان صنایع ایتالیا

عصر بازار- رئیس سازمان صنایع ایتالیا و مدیرعامل آنسالدو در دیداری برای همکاری دو جانبه با شرکت صانیر در ایران و بازارهای بین‌المللی اعلام آمادگی کردند.

همکاری صانیر با سازمان صنایع ایتالیا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، در این دیدار آقای «زامپینی» اعلام کرد که ایتالیا همواره در زمینه توسعه تجارت با ایران در بین کشورهای اروپایی پیش قدم بوده است.
    در این دیدار که «حسین امیری خامکانی» نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز حضور داشت، طرف ایتالیایی اضافه کرد که این کشور در دوران تحریم ها تا حد امکان در کنار ایران بود.
    نایب‌رئیس کمسیون انرژی مجلس نیز اظهارکرد: گسترش مناسبات با کشورهایی که همکاری بیشتری در دوران تحریم داشتند، در اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.
    امیری خامکانی خاطرنشان کرد: در توسعه همکاری‌های فنی و اقتصادی، انتقال فناوری برای ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
    برپایه این گزارش، سازمان صنایع ایتالیا در زمینه استفاده از فناوری و اعتبارات خارجی با طرف ایرانی همکاری خواهد کرد.
    «علیرضا کفشکنان» مدیرعامل شرکت صانیرو نیز گفت: برای سیونیگ انرژی و کاهش آلودگی زیست‌محیطی امکان استفاده از فناوری‌ شرکت آنسالدو ایتالیا به منظور استفاده از گاز فلز فراهم است.
    وی تأکید کرد، مقدمات عقد تفاهم‌نامه‌ی بین دو طرف آماده شده و در صورت همراهی مجلس و وزارت نفت شاهد تحول در این زمینه خواهیم بود.
    صانیرو از شرکت‌های تابعه شرکت صانیر است که توان اجرای پروژه‌های انرژی در داخل کشور را داراست.
    شرکت صانیر نیز از سال 1373 با بهره گیری از 21 سهامدار شامل تولیدکنندگان، پیمانکاران و شرکت های معتبر مهندسی مشاور در زمینه های مختلف انرژی مانند برق، آب، فاضلاب، نفت و گاز، ساختمان و... در گستره ای از قاره آسیا تا آمریکای مرکزی در مدت 22 سال بیش از 220 پروژه را به ارزش بیش از یک میلیاردو 700 میلیون دلار به انجام رسانده است.

    برچسب ها