عصر خودرو

آغاز دومین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور بانک تجارت

عصر بازار- بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی در دومین نمایشگاه صنعت تراکنش ایران ،اقدام به معرفی آخرین محصولات و برنامه های خود در حوزه بانکداری الکترونیک می نماید.

آغاز دومین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این نمایشگاه که از صبح روز سه شنبه یازدهم آبانماه در محل نمایشگاه های دائمی بوستان گفتگوی تهران آغاز شده است ، این بانک در غرفه اختصاصی خود با بهره گیری از شش کانتر تخصصی مرکز ارتباط با مشتریان ، خدمات کارت و کیف پول خرد الکترونیک ، موبایل بانک و اینترنت بانک ، کسب و کارهای نوپا ، بانکداری بین الملل و بانکداری شرکتی تجهیز شده و کارشناسان حوزه‌های خدمات ارزی، اعتباری، روابط عمومی ، بازاریابی و فناوری اطلاعات بانک تجارت نیز با حضور در این غرفه پاسخگوی سوالات بازدید‌کنندگان در خصوص محصولات جدید بانکی و برنامه های این بانک در حوزه تجارت الکترونیک ، بازرگانی خارجی ، حمایت از شرکتهای دانش بنیان و ... هستند.

    مدیرعامل بانک تجارت نیز صبح روز سه شنبه در غرفه این بانک حضور یافت و علاوه بر گفتگو با خبرنگاران، پاسخگوی سئوالات و نقطه نظرات دانش پژوهان حوزه بانکداری الکترونیک و صنعت تراکنش در کشور بود . محمد ابراهیم مقدم همچنین  به همراه جمعی از مدیران این بانک از غرفه سایر بانکها و شرکتهای ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک در دومین نمایشگاه بین المللی بازدید کردند .

    در آئین افتتاحیه این همایش که صبح روز سه شنبه برگزار شد دکتر پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ، دکتر قضاوی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ، حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم عضو شورای فقهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانکهای خصوصی کشور به طرح نقطه نظرات خود در خصوص مهمترین موضوعات مرتبط با تحولات اخیر صنعت بانکداری کشور پرداختند .

    گفتنی است این نمایشگاه و همایش تا روز پنجشنبه چهاردهم آبانماه با برگزاری سخنرانی ها و کارگاههای تخصصی ادامه خواهد یافت .

    برچسب ها