عصر خودرو

نماینده شرکت راه آهن روسیه اعلام کرد:

راه‌آهن روسیه در ایران نمایندگی تاسیس می‌کند

عصر بازار- نماینده شرکت راه‌آهن روسیه از راه‌اندازی یک دفتر نمایندگی در ایران خبر داد و گفت: تأسیس این دفتر هم‌اکنون در مرحله ثبت اداری قرار دارد.

راه‌آهن روسیه در ایران نمایندگی تاسیس می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، استول یارف در هشتمین اجلاس کارگروه همکاری‌های ایران و روسیه با اشاره به پروژه بین‌المللی RZD راه‌آهن روسیه، اظهار داشت: 117 شرکت تابع، عضو این هلدینگ هستند که 25 درصد از کل سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در روسیه را دربرمی‌گیرد.

    نماینده شرکت هلدینگ راه‌آهن دولتی روسیه افزود: راه‌آهن روسیه به طول 85 هزار کیلومتر که 40 هزار کیلومتر آن برقی است،  45 درصد از حجم گردش کالا و 26 درصد از کل مسافر این کشور را در بر می‌گیرد و در 40 کشور جهان دارای دفتر نمایندگی است.

    وی ادامه داد: شرکت راه‌آهن روسیه توجه ویژه‌ای به بندرها و نقاط جذب جریان های باری دارد و یکی از موارد مورد توجه راه‌آهن روسیه توسعه تجارت و حضور در بازارهای جهانی با فروش و تأمین قطعات و تجهیزات بخش زیرساخت و بهره‌برداری و همچنین خدمات مشاوره‌ای است.

    نماینده شرکت راه‌آهن روسیه با اشاره به اهمیت پروژه گرمسار-اینچه برون، تصریح کرد: این پروژه کلید روسیه در ایران است، در ماه ژوئن سال گذشته بر فعال شدن اپراتور لجستیکی روسیه در کریدور شمال-جنوب تأکید شد و نتیجه آن حمل موفقیت‌آمیز بار از هندوستان به روسیه از طریق راه‌آهن ایران بود.

    یارف در ادامه به اهمیت راه‌آهن قزوین-رشت-آستارا اشاره کرد و گفت: بدون شک یکی از راه‌های دستیابی برای بهره‌برداری از کریدور شمال -جنوب راه‌اندازی راه‌آهن قزوین-رشت-آستارا است و اهمیت قابل‌توجهی برای روسیه دارد.

    برچسب ها