عصر خودرو

با به صدا درآمدن زنگ معاملاتی:

بورس لندن به دنبال جذب صنعت حمل و نقل

عصر بازار: بورس لندن هفته معاملاتی خود را با میزبانی صنعت حمل و نقل بین المللی انگلستان آغاز کرد.

بورس لندن به دنبال جذب صنعت حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بورس لندن در شروع هفته معاملاتی با میزبانی اعضای اصلی صنعت حمل و نقل در لندن موقعیت های سرمایه گذاری را برای اعضای این صنعت روشن و تبیین کرد.

    بر اساس این گزارش، وزیر حمل و نقل بریتانیا، رابرت گودویل، به همراه مقامات حمل و نقل در اروپا و برتانیا و همچنین مدیر اتاق حمل و نقل بریتانیا، زنگ آغاز معاملات بورس لندن را به صدا درآوردند .

    وزیر حمل و نقل بریتانیا در این خصوص اظهار داشت: این هفته، هفته ای است که صنعت حمل و نقل بین المللی در بریتانیا شکل گرفت. امروز، لندن دارای یکی از بزرگترین بنادر تجاری دنیاست و از این طریق به تمامی کشور های دنیا به تجارت می پردازد .

    این در حالی است که، بسیاری از شرکت های خدمات حمل و نقل در بورس لندن پذیرفته شده اند اما اکثر شرکت های حمل و نقلی بورس نیویورک را هدف سرمایه گذاری خود و پذیرش سهام قرار داده اند.

    تلاش های بورس لندن در سال های اخیر برای جذب شرکت های خدمات حمل و نقل چشمگیر بوده است اما به نظر می رسد مصادف شدن با هفته حمل و نقل در این کشور و آشنایی این صنعت با موقعیت های سرمایه گذاری در بورس لندن، می تواند موجب جذب بیشتر شرکت هایی مهم دراین صنایع شود.

    برچسب ها