عصر خودرو

«آمونیاک مایع» کمترین کاهش قیمت را تجربه کرد؛

افت و خیز قیمت شیمیایی ها در فهرست جدید

عصر بازار: قیمت محصولات شیمیایی در فهرست جدید اعلامی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با افت و خیز روبه رو شده است.

افت و خیز قیمت شیمیایی ها در فهرست جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در قیمت های اعلامی نیمه دوم شهریورماه آمونیاک مایع با افت یک تومانی، کمترین افت را تجربه کرد به طوریکه این کالا برای عرضه در نیمه دوم شهریورماه به یک هزار و 239 تومان در هر کیلو رسید.

    از سوی دیگر منواتیلن گلایکول هم با افت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شد، این کالا نسبت به ابتدای شهریورماه 128 تومان ارزان شد و به رقم 2 هزار و 19 تومان رسید. همچنین دی اتیلن گلایکول نیز با افت 161 تومانی به رقم یک هزار و 602 تومان در هر کیلو رسید.

    سودکاستیک پتروشیمی و دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند نیز برای عرضه در نیمه دوم شهریور ماه با افت قیمت روبه رو شدند، به طوری که سودکاستیک با 10 تومان افت به رقم 399 تومان رسید. دی اتیل هگزانول نیز با 34 تومان افت به رقم 2 هزار و 809 تومان درهر کیلو رسید.

    همچنین اوره صنعتی گرانوله نیز در لیست اعلامی قیمت های پایه از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نسبت به دو هفته گذشته 7 تومان افت داشت و به رقم 885 تومان در هر کیلو رسید.

    در همین حال قیمت کربنات های سدیم سبک وسنگین نسبت به دو هفته گذشته با رشد اندک روبه رو شدند، به طوری که کربنات سدیم سبک 9 تومان و کربنات سدیم سنگین 6 تومان نسبت به ابتدای شهریوماه افزایش قیمت داشته و به ترتیب به قیمت های 636 و 708 تومان درهر کیلو رسیدند.

    از سوی دیگر اوره پریل نیز در فهرست جدید قیمت های پایه در نیمه دوم شهریورماه 4 تومان گران از ابتدای ماه شد و به رقم 917 تومان در هر کیلو رسید.

    برچسب ها