عصر خودرو

انتشارفهرست برندگان جوایز قرض الحسنه بانک صادرات ایران

عصر بازار- ​بانک صادرات ایران با برگزاری آیین بیست و ششمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز تعداد ٣٨٥ هزار برنده خوش شانس جشنواره دلسپرده مشخص و فهرست آن را برروی سایت این بانک منتشر کرد.

انتشارفهرست برندگان جوایز قرض الحسنه بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک در آیینی که با حضور نمایندگان دادستان کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی ج.ا.ا، دیگر مسؤلان و نهادهای مربوط و همچنین اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد، با قرعه کشی از میان ٣میلیون و 700 هزار حساب قرض الحسنه پس انداز، تعداد ٣٨٤هزار و 700 برنده شناخته و فهرست مربوط را برروی وب سایت بانک به نشانی:www.bsi.ir کرد. در این زمینه هموطنان می توانند با مراجعه به سایت یاد شده و با وارد کردن شماره حساب خود از نتیجه قرعه کشی و نوع جایزه مطلع شوند.

    بر این اساس به مناسبت شصت و چهارمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران تعداد 1064 کمک هزینه خرید واحد مسکونی500 میلیون ریالی، 1064کمک هزینه تحصیلی10 میلیون ریالی، 1064کمک هزینه خرید صنایع دستی ٥ میلیون ریالی و میلیارد ها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان این مرحله از قرعه کشی اعطا می شود.

    این بانک با هدف ایجاد بستر مشارکت بیشتر هموطنان در امور عام المنفعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، برگزاری بیست و ششمین مرحله قرعه کشی بین حساب های قرض الحسنه پس انداز در قالب جشنواره دلسپرده را در دستور کار قرار داده بود و برای برندگان این نوع حساب ها جوایز ارزشمند معنوی و مادی متعددی را در نظر گرفته است.

    این گزارش می افزاید؛ بانک صادرات ایران منابع مربوط به سر فصل قرض الحسنه پس انداز را در قالب تسهیلات قرض الحسنه سرفصل هایی همچون: تامین هزینه های ازدواج، تهیه جهیزیه، کمک به راه اندازی کارگاههای تولیدی کوچک، تامین هزینه درمان بیماری، هزینه تحصیلی، حمایت از تعاونی های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، کمک به ساخت راه و مسکن روستایی و... به مصرف می رساند که این اقدامات نقش بسزایی در پاسخگویی به نیازهای احاد جامعه به ویژه اقشار کم درآمد داشته و دارد.

    شایان توجه است؛ این بانک در خلال سال ١٣٩٤ با پرداخت بیش از ٨ هزار و ٨٨٦ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بیش از 230 هزار تن از جوانان را در سراسر کشور راهی خانه بخت نموده است، بر اساس آمارهای منتشره این میزان معادل ٢٤ درصد کل تسهیلاتی است که از سوی شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده و بانک صادرات ایران در این زمینه توانسته است عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند.

    برچسب ها