عصر خودرو

نشست روز دوم اوپک بدون نتیجه پایان یافت;

نشست فنی دوباره در نوامبر برگزار می‌شود

عصر بازار- رویترز اعلام کرد: روز دوم نشست اوپک هم بدون نتیجه پایان یافت اما قرار است نشست فنی دیگری ی ۲۵ و ۲۶ نوامبر(۵ و ۶ آذرماه) قبل از آغاز اجلاس رسمی اوپک برگزار شود

نشست فنی دوباره در نوامبر برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مقامات کشورهای عضو و غیر عضو اوپک گفتند روز دوم اجلاس فنی اوپک در حالی شب گذشته به پایان رسید که تولیدکنندگان غیراوپکی هنوز تعهد واضحی برای پیوستن به سایر اعضای کشورهای عضو اوپک برای محدود کردن میزان تولید برای افزایش قیمت ندادند.

    یک مقام وزارت انرژی از قزاقستان گفت: باید جلسه‌ای را دوباره در ماه نوامبر برای توافق روی مراحل بیشتر داشته باشیم مهم است که ما یک بار دیگر با جزئیات و اعداد و ارقام دیداری داشته باشیم. موافقیم که باید این جلسه طی سه تا چهار هفته با جزئیات و داشتن اعداد و ارقام انجام شود چرا که هر کشوری اکنون نظر خودش را می‌گوید.

    اجلاس اوپک امروز براساس بیانیه‌ای اعلام کرد: کشورهای اوپک و غیر اوپک مانند آذربایجان، برزیل، قزاقستان، مکزیک، عمان و روسیه شنبه دیدار ملاقات مشاورتی را در اتریش انجام دادند و توافق کردند که دیدار دوباره‌ای را در ماه نوامبر و قبل از آغاز اجلاس رسمی اوپک در 30 نوامبرداشته باشند.

    ناطق علی‌اف وزیر انرژی آذربایجان هم گفته است زمان اجلاس کارشناسی بعدی برای 25 و 26 نوامبر برنامه ریزی شده است.

    برچسب ها