عصر خودرو

انعقاد قرارداد شاخص پژوه ایران با شرکت های تجاری کره ای

عصر بازار- قرارداد پژوهشگاه شاخص پژوه با ۵ شرکت تجاری کره ای در زمینه ورود فناوری و ارتقا سطح کشور منعقد شد.

انعقاد قرارداد شاخص پژوه ایران با شرکت های تجاری کره ای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، تجاری سازی ایده ها و بهره گیری از فناوری های نوین کشورهای پیشرفته از جمله مهم ترین راه ها، جهت رسیدن به اقتصاد مقاومتی است. بر همین مبنا پژوهشگاه شاخص پژوه به عنوان یک مجموعه پژوهشی پیشرو با توجه به تعاملات گسترده علمی و تجاری و همچنین اعتبار بین المللی کسب شده براساس عضویت ها و افتخارات کسب شده قراردادهای همکاری گسترده ای را با شرکت های تجاری و دانشگاهی کره ای منعقد کرد.

    طبق گفته کارشناسان این حجم قرارداد و همکاری ایجاد شده در زمینه فناوری و پژوهشی در تاریخ آموزش عالی استان و حتی کشور نمونه است.

    در همین راستا، پژوهشگاه شاخص پژوه موفق شد با 5 شرکت بزرگ و نامدار کره¬ای که تبادلات تجاری عظیمی در سطح جهانی و سابقه درخشانی در تولید فناوری دارند، قرارداد همکاری مشترک منعقد و زمینه ورود فناوری و ارتقا سطح دانش را در کشور فراهم کند. در این جلسه یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های خصوصی کشور کره جنوبی در زمینه تبادلات علمی و پژوهشی با پژوهشگاه تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کرد.

    در این دیدارها شرکت ها و دانشگاه کره ای پس از تشریح فعالیت های پژوهشگاه و خصوصی بودن شاخص پژوه تمایلات خود را مبنی بر هرگونه همکاری و صدور فناوری و کارافرینی در ایران اعلام کردند.

    برچسب ها