عصر خودرو

برنامه های " گروه بازرگانی مهرآوین" در نمایشگاه کیش اینوکس از زبان مدیرعامل:

جذب سرمایه گذار از طریق معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران

عصر بازار- مدیرعامل" گروه بازرگانی مهرآوین" گفت: فضای پسابرجام و برداشته شدن بسیاری از تحریم ها، فرصت خوبی برای بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری ایجاد کرده است تا معاملات تجاری خود را با دیگر کشورها مخصوصاً کشورهای اروپایی شروع کنند. از این رو برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس می تواند با معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران به جذب سرمایه گذار خارجی کمک کند.

جذب سرمایه گذار از طریق معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، ابراهیم حسینی مدیرعامل" گروه بازرگانی مهرآوین"  در رابطه با اهداف این گروه با توجه به زمینه‌های فعالیت هایش برای حضور در کیش اینوکس اظهار کرد: با توجه به سطح بالای این نمایشگاه (حضور بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری) اینکه محصولات این گروه تنها توسط مهندسین همین گروه تولید می شوند و از نظر کارایی و کیفیت حرف اول را در ایران می زند، هدف اصلی این گروه شناساندن این گروه و محصولات خاص به مانند پلی یوریا گرم و سرد، عایق پایه آب و... جهت خدمت هرچه بیشتر به کشور و همچنین انجام پروژه های مختلف در جزیره زیبای کیش است.

    وی در ادمه افزود: هدف گروه بازرگانی مهرآوین از شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس، ارتباط نزدیک با سازندگان و جریان پروژه های عمرانی جزیره کیش و توضیح کامل درمورد محصولات این گروه جهت انجام خدمت رسانی در جزیره زیبای کیش و همچنین کل کشور است. همچنین با توجه به اینکه در این نمایشگاه شرکت های بزرگ بورس و سرمایه گذاری هستند، فرصت خوبی برای جلسه مشترک و توجیه سرمایه گذاران جهت تولید و فروش محصولات این گروه است.

     

    مدیر عامل شرکت بازرگانی مهرآوین بیان کرد: این گروه تمامی محصولات و پوشش ها را درون شرکت تولید و به عنوان یک شرکت دانش بنیان، محصولات خود را به تولید انبوه رسانده و بصورت مستقیم به دست مصرف کننده های بزرگ و کوچک می رساند. بدیهی است در نمایشگاهی به وسعت کیش اینوکس، باید به پیدا کردن بازارهای جدید در مناطق جنوبی کشور امید داشت.

    حسینی اضافه کرد: امسال برای اولین سال است که در این نمایشگاه شرکت می کنیم. درواقع باتوجه به فضای پسابرجام و برداشتن بسیاری از تحریم ها که فرصت خوبی برای بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری است که معاملات تجاری خود را با دیگر کشورها مخصوصاً کشورهای اروپایی شروع کند و همچنین برخی مواد اولیه با قیمت پایین تر و زمان کوتاه تر وارد کشور گردد که به تبع آن قیمت تمام شده محصولات در کشور کمتر شده و احتمالا بازار بهتری خواهد داشت. همچنین در صورت یاری دولت بتوانیم محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

    وی در رابطه با ظرفیت کیش برای برگزاری چنین نمایشگاهی نیز گفت: با توجه به پروژه های عظیم و متعدد در جزیره زیبای کیش، همچنین نیازمندی خیلی زیادی که این پروژه ها به این نوع محصولات دارند، جزیره کیش قابلیت بسیار بالایی برای این نمایشگاه و محصولات دارا است.

    همچنین در رابطه با همایش هایی که به صورت موازی در این نمایشگاه ها برگزار می شود باید گفت: با توجه به حضور معاونت علمی ریاست محترم جمهور و شرکت های مختلف دانش بنیان، ارزیابی می شود که بار علمی نمایشگاه، بالا باشد و سبب آشنایی و افزایش دانش شرکت کنندگان در نمایشگاه شود.

    «سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی» و «هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور» در حالی از 10 تا 13 آبان برگزار می‌شود که همزمان با این رویداد همایش‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در روزهای 11 و 12 آبان برگزار می‌شود.

    برچسب ها