عصر خودرو

سفر به هند نشان از اهمیت روابط لندن-دهلی‌نو دارد

عصر بازار- نخست وزیر انگلیس پیش از سفر ماه آینده به هند گفت به دلیل اهمیت روابط اقتصادی میان لندن و دهلی، اولین سفر خارج از اروپای وی به این کشور انجام می‌گیرید.

سفر به هند نشان از اهمیت روابط لندن-دهلی‌نو دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس،  ترزا می  نخست وزیر انگلیس گفته است سفر وی که به زودی به هند انجام خواهد گرفت، نشان از اهمیت روابط دوجانبه انگلیس و هند است.

    به نوشته روزنامه اکونومیک‌تایمز، نخست وزیر انگلیس خطاب به جمعی از مردم هند در فستیوال هندی «دیوالی» در لندن گفت ماه آینده برای اولین سفر خارج از اتحادیه اروپا در این سمت به هند می‌رود و همین نشان از اهمیت روابط میان لندن و دهلی دارد.

    خانم می ماه آینده در راس هیئتی شامل تجار و سران اقتصادی به هند سفر خواهد کرد. وی گفت تمرکز این سفر بر سرمایه‌گذاری و کارآفرینی‌های کوچک و متوسط است تا روابط انگلیس با این سطح از مشاغل در بریتانیا و بازار بریتانیا افزایش یابد.

    البته خانم می این نکته را یادآور شد که ورود به هر توافق اقتصادی و تجاری پیش از برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) محدودیت‌هایی دارد.

    مردم بریتانیا 4 ماه پیش رای به خروج از اتحادیه اروپا داده‌اند که همین مساله دور تازه‌ای از روابط تجاری و اقتصادی میان این کشور و دیگر کشورها اروپایی و دیگر کشورهای جهان به ارمغان خواهد آورد.

    برچسب ها