عصر خودرو

برای نخستین بار و با مجوز بانک مرکزی:

تبدیل بدون کارمزد ارز به ریال در دستگاه صراف الکترونیک بانک شهر

عصر بازار- دکتر فرشاد فخیمی مدیر این مرکز با اشاره به عملکرد دستگاه صراف الکترونیک گفت: این دستگاه برای نخستین بار از سوی بانک شهر و با مجوز بانک مرکزی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و فقط برای مسافران خارجی راه اندازی شده است.

تبدیل بدون کارمزد ارز به ریال در دستگاه صراف الکترونیک بانک شهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، وی افزود: دستگاه صراف الکترونیک با اسکن پاسپورت مسافر خارجی، هویت متقاضی را احراز و ثبت و پس از دریافت ارز در دفعات مختلف تا سقف 5000 دلار طبق مقررات ورود و خروج از کشور و بر اساس ضوابط بانک مرکزی، ریال ایرانی را به شکل کارت اعتباری در دفعات مختلف و در نهایت تا سقف 150 میلیون ریال بر اساس ضوابط و مقررات پولشویی ارائه می دهد.

    مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این دستگاه قابلیت تبدیل دلار و یورو را دارد، اما این امکان برای سایر ارزها نیز تعریف شده است که پس از ارائه مجوز بانک مرکزی، قابل انجام خواهد بود.

    فخیمی تصریح کرد: نرخ ارز صرافی بانک بر اساس نرخ sanarate.ir  بانک مرکزی، مبنای محاسبه تبدیل ارز است و به دلیل اینکه بی واسطه و بدون کارمزد انجام می شود، مورد استقبال مسافران خارجی در تمامی ساعات شبانه روز به صورت 24 ساعته قرار گرفته است.

    بر این اساس، دستگاه های صراف الکترونیک هم اکنون در چند پیشخوان شهرنت فرودگاه‌های بین المللی امام خمینی(ره)،کیش و مشهد افتتاح و در پیشخوان شهرنت شعبه مرکزی بانک شهر در میدان فردوسی نیز به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و امیدواریم در آینده تعداد آن توسعه یابد.

    برچسب ها