عصر خودرو

فعالان بازار در انتظار اعلام قیمت های پایه هستند؛

دوشنبه هایی با رنگ و بوی پتروشیمی

عصر بازار: چند ماهی می شود که با اعلام دو هفته یکبار قیمت پایه محصولات پتروشیمی آن هم در روزهای دوشنبه، این روز رنگ و بوی پتروشیمی به خود گرفته است؛ این دوشنبه نیز قیمت های جدید مواد پتروشیمیایی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام خواهد شد که این موضوع بر روند معاملات و احتیاط خریداران تاثیر گذاشته است.

دوشنبه هایی با رنگ و بوی پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، معاملات محصولات پتروشیمی دیروز با توجه به انتظار معامله گران برای اعلام قیمت های پایه در روز دوشنبه با احتیاط بیشتری انجام شد.

    علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی در این باره گفت: با توجه به اینکه پیش بینی ها از روند قیمت محصولات پتروشیمی در روز دوشنبه نزولی است، از این رو اکثر معامله گران با احتیاط وارد مبادلات شده و ترجیح دادند در حد نیاز روزانه خود خرید کنند.

    به این ترتیب اکثر محصولات عرضه شده با قیمت پایه خریداری شدند و بخشی از تناژ عرضه کالاها نیز وارد سیستم مچینگ شد.

    در این روز 147 تن از عرضه پلی بوتادین رابر 1220 شازند، 20 تن از عرضه پلی اتیلن سنگین LMP  مهر 21 تن از عرضه پلی اتیلن سبک فیلم 2100TN00  لاله و 700 تن از عرضه پلی اتیلن ترفتالات نساجی SUPER BRIGHT  توسط معامله گران با قیمت پایه خریداری شد.

    همچنین پلی پروپیلن نساجی SF060 پلی نار و پلی اتیلن سبک فیلم 2100TN00  لاله نیز وارد سیستم مچینگ شد. پلی وینیل کلراید OFF - E7244 درجه 2 اروند و پلی اتیلن سنگین OFF - PEWAX درجه 2 جم نیز مورد استقبال معامله گران قرار نگرفته و معامله نشدند.

    براساس آمار، محصولات ایزوبوتانول شازند، کربنات سدیم سبک شیراز و سودکاستیک بندرامام دیروز وارد سیستم مچینگ شدند.

    برچسب ها