عصر خودرو

ضرر ۶۱۰ میلیون یورویی دویچه بانک در سه ماه

عصر بازار- از دست دادن ۶۱۰ میلیون یورو در سه ماه، برای بزرگترین بانک آلمان فاجعه ای است که به دلیل شکایت آمریکا به خاطر انتشار اوراق مسکن پیش از بحران‌های سال ۲۰۰۸ توسط دویچه بانک، پیش آمده است.

ضرر ۶۱۰ میلیون یورویی دویچه بانک در سه ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پایگاه خبری تایمز، دویچه بانک قرار است دست به انتشار صورت های مالی ضرر سه ماهه منتهی به سپتامبر و همچنین منابع مالی محدود خود بزند. این مهم به هدف تفهیم شرایط بد مالی این بانک به سیستم مالی جهانی است. 

    طبق آمارهای انتشار یافته، رقم از دست رفته این بانک آلمانی 610 میلیون یورو در سه ماه منتهی به سپتامبر است. در همین راستا تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند، به صورت سالانه میانگین سرمایه از دست رفته دویچه بانک به مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون یورو می رسد.

    پس از امکان محکومیت پرداخت جریمه 14 میلیاردی دویچه بانک آلمان از سوی دادگستری آمریکا به دلیل انتشار اوراق مسکن پیش از بحران‌های سال 2008، بزرگترین بانک آلمانی آشفته ترین روزها در تاریخ خود را پشت سر می گذارد و در عین حال شاهد بیشترین کاهش ارزش سهام طی 138 سال گذشته است.  بر این اساس دویچه بانک تلاش می کند در مذاکرات طولانی که با آمریکا انجام داده است، میزان جریمه را از 14 میلیارد دلار به مبلغ پایین تری کاهش دهد.

    برچسب ها