عصر خودرو

یک کارشناس بازار سرمایه:

روند رو به رشد بورس در روزهای آینده ادامه دارد

عصر بازار: یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هرچه به زمان بررسی برجام در کنگره آمریکا نزدیک تر شویم شاخص بورس و قیمتها در بازار، روند مثبت و روبه رشدی به خود خواهند گرفت.

روند رو به رشد بورس در روزهای آینده ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، سید رحیم حسینی گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه معامله گران بورسی رسیدن به زمان بررسی توافق هسته‌ای در کنگره آمریکا و و خوش‌بینی‌های احتمالی نسبت به قطعی شدن آن است که موجب شده در یکی دو روز گذشته روند منفی بازار سرمایه متوقف شود.
    این کارشناس بازار سرمایه اضافه کرد: در این شرایط معامله گران باز هم با تردید به وضعیت بازار نگاه می کنند که این موضوع موجب شده تا نقدینگی جدید به بورس نیاید.
    وی ادامه داد: البته پس از اعلام خبر توافق در 23 تیرماه امسال و نیز واکنش منفی سرمایه گذاران به این خبر، شاهد ریزش پیاپی شاخص و قیمتها در بورس هستیم که این موضوع موجب شده تا قیمتها به سطوح جذابی رسیده و این روزها سهامداران مایل به فروش سهام خود در این قیمتها نباشند و روند ریزشی بازار متوقف شود.
    این کارشناس بازار سهام اضافه کرد: ارائه گزارش‌های نامناسب سه ماهه شرکتها را نیز باید به عنوان یکی دیگر از عوامل افت بازار سرمایه در هفته های گذشته نام برد که بخشی از آن متاثر از رکود اقتصادی است.
    وی در خصوص وضعیت بازار سرمایه در روزهای پیش رو پیش بینی کرد: هرچه به زمان بررسی برجام در کنگره آمریکا نزدیک تر شویم شاخص بورس و قیمتها در بازار، روند مثبت و روبه رشدی به خود خواهند گرفت.

    برچسب ها