عصر خودرو

استاندار سمنان با اشاره به معرفی توانمندی‌های کشور به سرمایه‌گذاران خارجی مطرح کرد:

رویداد کیش اینوکس راهگشای مشکلات اقتصادی کشور

عصر بازار- استاندار سمنان گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی می تواند راه‌گشای مشکلات اقتصادی کشور باشد و با توجه به اینکه کیش یک منطقه آزاد تجاری است رویداد کیش اینوکس ۲۰۱۶ می‌تواند پتانسیل‌ها و توانمندی‌های کشور را بیشتر و بهتر به سرمایه‌گذاران معرفی کند.

رویداد کیش اینوکس راهگشای مشکلات اقتصادی کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، محمدرضا خباز درباره رویداد کیش اینوکس 2016 که قرار است از 10 تا 13 آبانماه سال جاری برگزار شود، گفت: در حال حاضر اقتصاد ایران به یک ثبات و آرامش نسبی رسیده است و با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران خارجی نیز برای حضور در کشورمان اشتیاق نشان می‌دهند، به طور یقین رویداد کیش‌اینوکس می‌تواند شرایط را برای حضور گسترده آنها فراهم کند.

    وی با بیان اینکه با حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کنار سرمایه‌گذاران داخلی شاهد انگیزه بیشتری برای رونق تولید و صنعت در کشور خواهیم بود و از همه مهمتر تحول جدی در اقتصاد کشور ایجاد خواهد شد، افزود: حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور اتفاقی میمون و مبارک است و به طور یقین حضور این سرمایه‌گذاران می‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی کشور باشد و با توجه به اینکه کیش یک منطقه آزاد تجاری است، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها دراین جزیره می‌تواند پتانسیل‌ها و توانمندی‌های کشور را بیشتر و بهتر به سرمایه‌گذاران معرفی کند.

    معاون سابق امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: باید توجه داشت در فرآیند سرمایه‌گذاری انرژی، نیروی کار ارزان و آماده بودن زیر ساخت‌ها از نکاتی است که برای  سرمایه‌گذار مورد اهمیت خواهد بود که همه این موارد در مناطق آزاد کشوراز جمله کیش فراهم است.

    خباز ادامه داد: امیدواریم رویداد کیش‌اینوکس بتواند در جلب و جذب سرمایه‌گذاران خارجی موفق و برای صنعتگران و تولیدکنندگان معامله برد - برد باشد. چرا که تحقق و دست‌یابی به اهداف مورد نظر در رویداد کیش اینوکس، هم برای کشورمان در زمینه تولید، صادرات و اشتغال زایی و هم برای سرمایه‌گذار خارجی و بهره‌مند شدن از سود سرمایه‌گذاری مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

    برچسب ها