عصر خودرو

ادعای مدیر یاهو در مورد تداوم علاقه وریزون به خرید این شرکت

عصر بازار- مریسا میر مدیر عامل یاهو علیرغم رسوایی های این شرکت و همکاری مخفیانه با نهادهای جاسوسی دولتی کماکان سعی دارد ثابت کند وریزون علاقه خود به خرید یاهو را حفظ کرده است.

ادعای مدیر یاهو در مورد تداوم علاقه وریزون به خرید این شرکت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، وی می گوید وریزون هنوز هم تمایل دارد برای خرید یاهو 4.8 میلیارد دلار بپردازد و این در حالی است که مشخص شده این شرکت به درخواست دولت آمریکا تمامی ایمیل های کاربران را برای یافتن اطلاعات مورد نظر آنها اسکن می کرده و برنامه طراحی شده به همین منظور مورد سواستفاده هکرها هم قرار گرفته است.

    منابع مستقل می گویند وریزون بعد از این افشاگری ها در مورد خرید یاهو مردد است و حداقل سعی دارد یک میلیارد دلار کمتر برای این کار پرداخت کند. یاهو نتیجه مذاکرات خود با وریزون بعد از افشای هک شدن حساب های صدها میلیون کاربر و افشای همکاریش با کاخ سفید برای جاسوسی از شهروندان را افشا نکرده است.

    میر در این مورد گفته است: ما به شدت مشغول اماده شدن برای ادغام با وریزون هستیم و بسیار اعتماد به نفس داریم. ما نه تنها از ارزش کسب و کارمان مطمئن هستیم بلکه از ارزش محصولات یاهو برای زندگی کاربرانمان هم مطلع هستیم.

    وی در بیانیه ای که همزمان با اعلام وضعیت مالی و اقتصادی یاهو در سه ماهه سوم سال 2016 منتشر شده چشم انداز خوبی را برای این شرکت ترسیم کرده، این در حالی است که درآمد یاهو نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد کاهش یافته است.

    ترافیک بخش های مختلف این سایت هم ثابت مانده یا تغییر مختصری داشته، البته ارزش سهام یاهو با افزایش 1.5 درصدی به 42.29 دلار به ازای هر سهم رسیده است.

    برچسب ها