عصر خودرو

نعمت زاده :

به ۱۲ هزار واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات پرداخت شد

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه ویژه دولت تدبیر و امید برای حمایت از بخش تولید، گفت : درهمین راستا با کمک نظام بانکی به ۱۲ هزار واحد صنعتی و کشاورزی که با مشکل مواجه بوده اند تسهیلات اعطا شده که امیدوارم این تعداد در ماه های آینده به ۱۵ هزار واحد برسد.

به ۱۲ هزار واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمدرضا نعمت زاده شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری هرمزگان که با حضور معاون اول رئیس جمهور و با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار شد، اظهار داشت : با برنامه ریزی دولت رونق بخش تولید در سراسر کشور آغاز شده و امیدوارم تسهیلاتی که بانک ها ارائه کرده اند صرف افزایش تولید و اشتغال زایی شود.
    وی با اشاره به وجود ظرفیت های ویژه در حوزه صنایع دریایی و کشتی سازی درهرمزگان، بیان داشت: با توجه به وجود ظرفیت های نیروی انسانی و طبیعی در هرمزگان، این استان به یکی از قطب های ساخت و تعمیر اجزا و قطعات کشتی در کشور و منطقه تبدیل خواهد شد.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکید های ویژه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از توانمندی و ظرفیت سواحل مکران و برنامه ریزی دولت در جهت تحقق این امر، خاطر نشان کرد: درهمین راستا مطالعات برای ایجاد شهرک بزرگ صنعتی برای صنایع سنگین در بندر جاسک آغار شده که با اجرای این طرح این منطقه به یکی از مراکز مهم تولیدی و خدماتی کشور تبدیل خواهد شد.

    برچسب ها