عصر خودرو

در دیدار کمیسیونر صنعت و کارآفرینی اتحادیه اروپا؛

ظریف : موانع گسترش روابط بین ایران و اتحادیه اروپا باید رفع شوند

عصر بازار- وزیر امور خارجه با بیان اینکه موانع گسترش روابط بین ایران و اتحادیه اروپا باید رفع شوند گفت: اتحادیه اروپا نباید تحت تاثیر اقدامات دیگر کشورها و قدرت ها در همکاری با ایران قرار بگیرد.

ظریف : موانع گسترش روابط بین ایران و اتحادیه اروپا باید رفع شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمدجواد ظریف بعد از ظهرامروز -سه شنبه- در دیدار خانم «الیزابیتا بین کوفسکا» کمیسیونر صنعت و کارآفرینی اتحادیه اروپا با بیان این مطلب افزود: نقش اتحادیه در استفاده از فضای پس از رفع تحریم ها بسیار مهم است.

    وزیر امور خارجه در این دیدار همچنین به حوزه های متنوعی که برای همکاری میان بخش های خصوصی و دولتی ایران و اتحادیه اروپایی وجود دارد نیز اشاره کرد.

    **افزایش تمایل شهروندان اروپایی برای سفر به ایران

    'الیزابیتا بین کوفسکا' کمیسیونر صنعت و کارآفرینی اتحادیه اروپا نیز در این دیدار بر گسترش همکاری های این اتحادیه و ایران در حوزه ها و زمینه های مختلف تاکید کرد.

    وی با اشاره به افزایش تمایل شهروندان اروپایی برای سفر به ایران، گردشگری را یکی از مستعدترین حوزه های همکاری بین ایران و این اتحادیه دانست.

    وی همچنین اظهار داشت: به دنبال مشارکت و چشم انداز بلند مدت در کار با ایران هستیم و معتقدیم که زمینه های تحقق این مشارکت هر چه سریعتر باید فراهم شود.

    بر اساس این گزارش ، «الیزابیتا بین کوفسکا» کمیسیونر صنعت و کارآفرینی اتحادیه اروپا امروز با مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیدار و گفت و گو کرد.

    وی با بیان اینکه «ایران در حال تبدیل شدن به یکی از مقاصد مهم گردشگران اروپایی است» گفت: «اقداماتی که در زمینه ویزا در ایران صورت گرفته بسیار اثربخش و مهم است.»

    برچسب ها