عصر خودرو

با اعلام رونمایی از محصولات و خدمات نوین:

نظر مدیرعامل و سهامدار"آپ"درباره کشف قیمت

بازارگردانی و رعایت سهام شناور

عصر بازار- در جریان معاملات دیروز بازار سهام و بعد از عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام (۴ درصد برای کارکنان) و کشف قیمت ۹ هزار و ۹۹۹ ریالی هر سهم شرکت آسان پرداخت؛ حامد منصوری، مدیرعامل و سهامدار ۳۰ درصدی این شرکت در تالار حافظ حاضر شد و نکاتی را اعلام کرد.

نظر مدیرعامل و سهامدار"آپ"درباره کشف قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، حامد منصوری، مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین، درباره علت تخصیص 40 میلیون سهم "آپ" به کارکنان شرکت، گفت: این اقدام با هدف افزایش انگیزه کارکنان و همراهی و همگامی با اهداف شرکت رخ داد. این درحالی است که طبق قانون ، واگذاری تا 5 درصد از سهام شرکت ها به کارکنان امکان پذیر بوده این اقدام با هماهنگی بورس انجام شد.

    این مقام مسئول درباره کشف قیمت 9 هزار و 999 ریالی هر سهم "آپ" نیز گفت: پیش بینی و انتظارات ما بالاتر از کشف قیمت هر سهم بود ولی خاطره خوب اهالی بازار سرمایه از اولویت های ما است.

    منصوری در خصوص برنامه عرضه های بعدی و با هدف رعایت حداقل 20 درصدی سهام شناور شرکت آسان پرداخت و استفاده از تخفیف مالیاتی 2.5 درصدی به بورس پرس گفت: برای رعایت سهام شناور آزاد، سعی می شود طی یک سال و با توجه به سهم کارکنان، به صورت خرد عرضه های بعدی انجام شود تا به قیمت سهام لطمه ای وارد نشود.

    به گفته وی کمیته ایی برای بازارگردانی سهام "آپ" تشکیل شده و این کمیته در مورد بازارگردانی و حمایت از سهام و رعایت درصد سهام شناور آزاد 20 درصدی تصمیم گیری خواهد کرد.

    فرشاد سپاسی مدیر روابط عمومی آسان پرداخت پرشین نیز با اعلام برگزاری نشست خبری در آینده ای نزدیک، گفت: قصد داریم تا با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه از اقدامات و محصولات و خدمات نوین شرکت آسان‌پرداخت رونمایی کنیم.

    برچسب ها