عصر خودرو

پیشروی بازار سهام به سمت تعادل

عصر بازار- روند معاملات امروز بازار سهام در شرایطی آغاز می‌شود که انتظار می‌رود بازار حرکت آرامی را به سمت متعادل شدن آغاز کند.

پیشروی بازار سهام به سمت تعادل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد نیوز، معاملات امروز بازار سهام در شرایطی آغاز می‌شود که روز گذشته روند داد وستدها تا حدودی بهبود یافت و بعد پشت سر گذاشتن دو روز منفی شاخص کل با رشد 138 واحدی به کار خود خاتمه داد.

    از سویی دیگر زمان تسویه اعتباری‌ها به پایان رسیده و انتظار می‌رود از حجم عرضه ها به میزان قابل توجهی کاسته شود.

    با این وجود به نظر می‌رسد رفتار سهامداران تا حدودی محتاطانه بوده و بازار به سمت تحلیل شدن پیشروی کند.

    از سویی دیگر در بازارهای جهانی قیمت طلا، نفت و فلزات اساسی در مدار صعودی قرار گرفتند. به این ترتیب قیمت جهانی هر انس طلا با رشد دو دلار و 71 سنتی به 1259 دلار رسید، همچنین در بازار جهانی نفت قیمت هر بشکه نفت برنت با رشد 9 سنتی به 51 دلارو 81 سنت معامله شد. در بازار فلزات اساسی نیز از میان پنج فلز کلیدی تنها سرب با افت قیمت مواجه شد، در مقابل هر چهار فلز مس، روی، نیکل و آلومینیوم رشد قیمت را تجربه کردند.

    در میان صنایع بازار انتظار می‌رود روند معاملات خودرویی‌ها تا حدودی پر رونق بوده و شاهد افزایش حجم و ارزش معاملات در میان نمادهای زیر مجموعه این گروه باشیم. در همین حال انتظار می‌رود قطعه ساز‌ها از اقبال بیشتری میان فعالان بازار برخوردار باشند.

    در میان پالایشی‌ها انتظار می‌رود روند داد و ستدها تا حدودی پر نوسان باشد به‌رغم شروع مطلوب در دقایق ابتدایی در میانه‌های بازار شاهد افزایش نسبی عرضه‌ها در میان نمادهای زیر مجموعه این گروه باشیم.

    سیمانی‌ها اگر چه طی دو روز اخیر با افزایش تقاضا مواجه شده و در مدار صعودی قرار گرفته‌اند اما پیش‌بینی می‌شود امروز به یکی از سطوح مقاومتی برخورد کرده و با افزایش عرضه مواجه شوند. با این وجود به نظر می‌رسد با توجه به اینکه میانگین قیمت بر درآمد نمادهای زیر مجموعه این گروه پایین تر از متوسط بازار است این روند رو به رشد کماکان ادامه داشته باشد.

    در مجموع انتظار می‌رود معاملات امروز بازار سهام در دقایق ابتدایی با افزایش تقاضا مواجه شده و در ادامه شاهد متعادل شدن روند داد وستد ها باشیم.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو