عصر خودرو

مدیرکل گمرک پاکستان:

علاقه‌مند به تبادل اطلاعات و افزایش همکاری‌های گمرکی با ایران هستیم

عصر بازار- مدیرکل گمرک پاکستان در ملاقات با رئیس‌کل گمرک ایران از علاقه‌مندی کشورش برای افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور و تبادل الکترونیکی اطلاعات گمرکی خبر داد.

علاقه‌مند به تبادل اطلاعات و افزایش همکاری‌های گمرکی با ایران هستیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، « نصیر مسرور احمد »، مدیرکل گمرک پاکستان در ملاقات با «مسعود کرباسیان» رئیس‌کل گمرک ایران از علاقه‌مندی کشورش برای افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور و تبادل الکترونیکی اطلاعات گمرکی خبر داد.

    رئیس کل گمرک پاکستان و هیأت همراه به منظور شرکت در هفتمین نشست رؤسای گمرکات کشورهای عضو اکو که از 26 تا 28 مهرماه سال‌جاری در ایران برگزار می‌شود وارد تهران شده است.

    براساس این گزارش نصیر مسرور احمد، ضمن ابراز خشنودی از دیدار با رئیس کل گمرک ایران، خواهان افزایش همکاری‌های گمرکی و مناسبات تجاری فی‌مابین شد.

    وی افزود: حجم فعلی مبادلات بازرگانی بین کشورهای عضو اکو در مقایسه با ظرفیت‌های واقعی تفاوت زیادی دارد، گفت: اهتمام مسئولان و رؤسای گمرکات کشورهای عضو اکو به توسعه همکاری‌ها و رفع موانع گمرکی به خصوص موانع مرزی در کنار تجهیز گمرکات به فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی نقش مهمی در افزایش مبادلات تجاری 2 کشور دارد.

    مسرور احمد ابراز امیدواری کرد مباحث و موضوعات مطرح شده در نشست رؤسای گمرکات عضو اکو در تهران بتواند زمینه مناسبی را برای همکاری بیشتر با پاکستان فراهم کند.

    برچسب ها