عصر خودرو

۶۱ هزار میلیارد تومان خرید الکترونیکی ایرانیان در یک سال

عصر بازار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: پارسال حجم خرید الکترونیکی ایرانیان به ۶۱ هزار میلیارد تومان رسید.

۶۱ هزار میلیارد تومان خرید الکترونیکی ایرانیان در یک سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از صدا و سیما، محمود واعظی در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما گفت: امروزه تجارت الکترونیکی جای خود را در دنیا پیدا کرده به گونه ای که سالانه در جهان هزار و 600 میلیارد دلار با روش الکترونیکی تجارت و خرید و فروش می شود.

    وی خاطرنشان کرد: خرید الکترونیکی در کشور ما هم روز به روز گسترده می شود و این نشان می دهد که در آینده تجارت از این طریق نقش تعیین کننده ای دارد و محور آن نیز از طریق پست است.

    وی با اشاره به عضویت ایران در شورای راهبری اتحادیه جهانی پست گفت: این مهم پس از سالها تلاش صورت گرفته است و با عضویت ایران کشور ما جز تصمیم گیرندگان جهانی پست قرار می گیرد و منافع ما هم تأمین می شود.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره ای به مذاکره این وزارتخانه با بانک مرکزی درباره عملیاتی کردن پول الکترونیکی در کشور گفت: مذاکرات به جاهای خوبی رسیده و امیدواریم تا دو ماه آینده به یک نتیجه روشن و عملیاتی و اجرایی برسیم.

    وی در توضیح بیشتر افزود: دارندگان تلفن همراه بعد از اجرایی شدن این مهم می توانند به راحتی پول های خود را از طریق تلفن همراه جا به جا و در سریع ترین زمان ممکن در فروشگاه ها و یا مکان ها مورد نیاز خرید کنند.

    برچسب ها