عصر خودرو

"خریخت" شفاف سازی کرد

عصر بازار- شرکت صنایع ریخته گری ایران در رابطه با پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند ۹۵ توضیحات لازم را ارائه کرد.

"خریخت" شفاف سازی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، شرکت عنوان کرده پیشرفت پروژه سیلندر دسا و برنامه تولید انبوه آن تاخیر داشته که 2.3 میلیارد تومان تاثیر منفی در فروش سال 95 دارد، همچنین فروش محصولات دو پروژه شهید باقری و پروژه راه آهن در مناقصه به نتیجه نرسیده اند که دلیل تعدیل منفی 894 درصدی سود خالص این مسایل می باشد اما در نیمه دوم سال فروش در نظر گرفته شده برای سیلندر و سر سیلندر355 محقق خواهد شد که از این بابت 17 رصد تعدیل مثبت سود خالص در تاریخ 26/03/95 در نظر گرفته شده است.
    براساس این گزارش، باتوجه به تغییرات اصلاح نوع و ترکیب محصولات تولیدی شرکت، برخی محصولات استراتژیک اعم از سیلندر TU5 و انواع فلایول های صادراتی که موادبری بالاتری داشته روی بهای تمام شده تاثیر به سزایی دارد. همچنین شرکت ابهام سازمان بورس در زمینه عدم تطابق میزان بازده مصرفی به تولید در بودجه 95 و عملکرد پنج ماهه و عدم تطابق نرخ مواد مصرفی این دو دوره بیان کرده باتوجه به تهیه مواد اولیه از سورسهای جدید با هدف تامین بهای مناسب جهت خرید مواد  و همچنین تولید محصولات اعم از سیندر و سر سیلندر 355 در نیمه دوم سال موادبری بالایی داشته اند.درصد پیشرفت پروژه سر سیلندر 87 درصد،پروژه سیلندر 27 درصد و پروژه کپه سیلندر را 22 درصد می باشد.
    در پایان، خریخت درباره طرح های عمده در دست اجرا شفاف سازی کرده، در خصوص پروژه راه آهن، قطعه کفشک ترمز راه اهن تقریبا به اتمام رسیده نمونه آن نیز جهت شرکت در مناقصه ارسال شده ولی فعلا به نتیجه ای نرسیده، قطعه پوسته مخروطی پروژه شهید باقری نیز به اتمام رسیده ولی این قطعه نیز مانند پروژه مذکور قبلی در مناقصه فعلا به نتیجه نرسیده است.

    برچسب ها